ظاهرا گزارش‌های تازه منتشر شده به زمان شروع فیلم‌برداری فیلم Dune: Messiah اشاره دارند.
چارسو پرس: دیروز خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه تام هالند قرار است در فیلم جدید کریستوفر نولان که عنوان آن هنوز مشخص نشده و در کنار مت دیمون هنرنمایی کند. با این حال، در کنار این خبر بسیار مهم نیز اطلاعات درباره آینده مجموعه فیلم‌های «تل‌ماسه» آشکار شده است.

تام هالند برای مدتی است که با یکی دیگر از ستاره‌های برجسته هالیوودی زندایا رابطه دارد، بازیگری که یکی از بازیگران فرنچایز «تل‌ماسه» محسوب می‌شود. در گزارش مربوط به حضور تام هالند در فیلم کریستوفر نولان، آشکار شده که فیلم‌برداری فیلم سینمایی Dune: Messiah قرار است از اوایل سال ۲۰۲۶ میلادی شروع شود.

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


چندی پیش بود که کارگردان این مجموعه یعنی دنی ویلنوو آشکار کرده بود که توسعه این مجموعه از آنچه که برای آن برنامه‌ریزی کرده بود، روند بسیار سریعتری دارد چراکه او قصد داشته تا مدتی را استراحت کند ولی به نظر می‌رسد که استراحت و آرامش مناسب او نیست.

شروع فیلم‌برداری فیلم سینمایی «تل‌ماسه ۳» در اوایل سال ۲۰۲۶ به معنای آن است که این اثر سینمایی در سریعترین حالت در اوایل سال ۲۰۲۷ میلادی روی پرده سینماها اکران خواهد شد و این یعنی بینندگان و طرفداران تا سه سال آینده باید منتظر فیلم جدید فرنچایز «تل‌ماسه» باشند.