هیئت داوران بخش داستانی کوتاه، پویانمایی و نماهنگ چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران معرفی شدند.
چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی جشنواره، با ابلاغ سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، سیدمجتبی علوی دبیر و سیدعبدالحمید احمدی رئیس شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی داوران بخش داستانی کوتاه، پویانمایی و نماهنگ معرفی شدند.

در این بخش احسان شیعه مدیر پیشین شبکه ورزش سیما، محمود گبرلو منتقد سینما، جواد خیابانی تهیه کننده و مجری گزارشگر ورزشی، طیبه فلکیان کارشناس سینما و معاون پیشین جشنواره‌ها و امور استان‌های انجمن سینمای جوانان ایران و محمد فرشته نژاد آهنگساز و شاعر به عنوان اعضای هیئت داوران معرفی شدند.

پس از بازبینی ۲۶۰ اثر ایرانی در ۷ بخش سینمایی، داستانی کوتاه و بلند، مستند کوتاه و بلند، نماهنگ و پویانمایی ۸۵ اثر به مرحله داوری راه پیدا کردند.

در این دوره حدود ۶۳۰ اثر از ایران و ۷۲ کشور آثار خود را برای حضور در جشنواره ثبت کرده‌اند که اسامی آثار راه یافته به بخش مسابقه در بخش ملی و بین الملل به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران به عنوان نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم‎ ورزشی FICTS با حمایت کمیته ملی المپیک و همراهی وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک، شهرداری تهران، سازمان صدا و سیما و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۶ تا ۹ آذرماه امسال برگزار خواهد شد.