پس از نسخه‌های متعددی که از سریال The Office ساخته شده، حالا قرار است نسخه مکزیکی آن نیز ساخته شود.
چارسو پرس: سریال «آفیس» یکی از برجسته‌ترین سیتکام‌ها به شمار می‌رود که توسط ریکی جرویس و استفن مرچنت خلق شده و حالا قرار است اقتباس دیگری نیز از آن ساخته شود. این در حالی است که چندی پیش ساخت دو نسخه استرالیایی و آفریقای جنوبی از این اثر اعلام شده بود.

گزارش‌های تازه حاکی از آن هستند که نسخه مکزیکی سریال «آفیس» نیز در دست توسعه قرار دارد و استودیو آمازون ام‌جی‌ام و سرویس آنلاین آمازون پرایم مسئولیت تولید آن را در دست خواهند داشت و گری آلازراکی نیز مسئولیت ساخت آن را برعهده دارد.

عنوان این نسخه مکزیکی از سریال «آفیس»، La Oficina خواهد بود و گری آلازراکی مسئولیت تهیه‌کنندگی اجرایی و کارگردانی آن را در دست دارد و مارکوس بوکی نیز مدیر اجرایی آن خواهد بود. این سریال به صورت اختصاصی از سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:  مطالب مربوط به سریال‌های خارجی


اتفاقات این نسخه مکزیکی از آفیس در ایالت آگواسکالینتس جریان دارد و داستان اداره‌ای را روایت می‌کند که مسئولیت آن را جرونیمو پونس سوم برعهده دارد، کسی که مسئول منطقه‌ای کسب و کار خانوادگی Jabones Olimpo است. او رهبر برجسته‌ای نیست و همین نیز باعث می‌شود که کارمندان با کار در این کسب کار خانوادگی دچار مشکل شوند.
در حال حاضر تاریخ پخشی برای نسخه مکزیکی سریال آفیس تعیین نشده است.