کمپانی سونی به دنبال ساخت دنباله‌ای برای فیلم سینمایی Blue Streak با هنرنمایی دوباره مارتین لارنس است.
چارسو پرس: پس از موفقیتی که فیلم سینمایی Bad Boys: Ride or Die توانست به دست بیاورد، کمپانی سونی پیکچرز و مارتین لارنس قرار است بار دیگر با هم همکاری کنند تا یکی دیگر از آثار کمدی کلاسیک این کمدین را احیا کنند. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که آن‎‌ها به دنبال ساخت دنباله‌ای برای فیلم کمدی Blue Streak محصول سال ۱۹۹۹ میلادی هستند.

کول مالیسکا مسئولیت نگارش فیلم‌نامه این فیلم سینمایی را برعهده دارد و طبق گزارش‌هایی که منتشر شده، این اثر سینمایی هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و به همین خاطر، هنوز دیگر عوامل سازنده آن از جمله کارگردان آن مشخص نشدند.

مارتین لارنس قرار است از طریق کمپانی خودش به نام Run Tel Dat در کنار رابرت لارنس، رائه پروکتور و استیسی لایس از جمله تهیه‌کنندگان این اثر سینمایی باشد. فیلم اصلی Blue Streak در سال ۱۹۹۹ میلادی اکران شده و در آن، مارتین لارنس نقش شخصیتی به نام مایلز را بازی می‌کند که یک سارق جواهرات است و سعی دارد تا الماسی که در ایستگاه پلیس به جا گذاشته است را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


به همین خاطر، او خودش را یک کارآگاه پلیس جا می‌زند و با یک پلیس واقعی با بازی لوک ویلسون همکار می‌شود تا درباره سرقت‌ها تحقیق کنند. این اثر سینمایی در آن زمان توانست در فروش جهانی خودش به مبلغ ۱۲۰ میلیون دلار دست پیدا کند و اثری موفق باشد.