شرکت Warner Bros pictures animation در پنل مراسم lightbox expo جزئیات بسیار زیادی را به نمایش گذاشت.
چارسو پرس: عنوان The Day The Earth blew up a Looney tunes در ماه فوریه ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. این اولین فیلم متعلق به فرنچایز Tunes است که پس از اثر Space Jam A New Legacy سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود. جزئیات زیادی از عنوان در دست ساخت وارنر مشخص نشد. به نظر می‌رسد که شرکت WBPA نقشه‌های بسیار بزرگی برای آی‌پی Looney tunes خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


بیل داماشکه، رئیس استودیو مذکور، مسئولیت مدیریت پنل این کمپانی را به عهده داشت. این شخص در کنار گروهی با استعداد از فیلمسازها، درباره چیزی که طرفداران می‌توانند انتظار آن را داشته باشند صحبت کردند. اینطور که به نظر می‌رسد پروژه بسیار مخفی کمپانی مذکور در دست ساخت قرار دارد. هنوز اطلاعات جدیدی درباره این عنوان منتشر نشده است. با وجود نبود جزئیات، این داستان جدید Looney tunes فیلمی خواهد بود که در سینماها اکران می‌شود.

بر اساس صحبت‌های بیل داماشکه این اثر سوپر سری نقطه تمرکز استودیو انیمیشن وارنر بروز می‌باشد. در همین پنل بود که تاد وایلدرمن و هامیش نیز درباره کارتون‌های کلاسیک چاک جونز صحبت کردند. این دو فرد برای ساخت نسخه خود از انیمیشن The Flintstones هیجان‌زده هستند.