استودیوی دی‌سی بی‌صبرانه منتظر آغاز جهان جدید و فیلم و سریال خود است؛ یکی از عناوینی که توانست نظر بسیاری از مخاطبین و طرفداران را به خود جلب کند، انیمیشن Dynamic Duo می‌باشد.
چارسو پرس: انیمیشنی جدید با عنوان Dynamic Duo را معرفی کرده است. داستان این انیمیشن روی دو رابین قدیمی دیک گریسون و جیسون تاد تمرکز می‌کند. حالا هم به نظر می‌رسد که کارگردان استودیوی Swaybox، آرتور مینتز، در مراسم Lightbox Expo 2024 درباره‌ی این اثر مذکور صحبت کرده است. اشارات صورت گرفته به عنوان مذکور در پنل انیمیشنی وانر بروز پیکچرز، ظاهراً فصل بهار سال ۲۰۲۸ را به عنوان تاریخ انتشار این اثر مشخص کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


امیدواریم که اطلاعات بیشتری از این اثر (مهم‌تر از یک بازه زمانی نامعلوم در سال ۲۰۲۸) مشخص شوند. به نظر من تا رونمایی جزئیات بصری و آنچه که استودیوی Swaybox در حال ساخت آن بوده، زمان نسبتاً مانده است. با در نظر گرفتن این موضوع، توضیحات اولیه Dynamic Duo به انیمیشنی اشاره دارند که المان‌های CGI را با کار پاپتی ترکیب خواهد کرد. همین موضوع بسیاری از طرفداران برای احتمالات و پتانسیال نسبتا بی‌انتها این اثر هیجان‌زده می‌کند.