چهارشنبه , ۱۴ خرداد, ۱۴۰۴
خانه
سینمای ایران
جشنواره فیلم فجر
نقد فیلم های خارجی
چارسو پلاس
مطالب منتخب
آخرین اخبار
سینما
تلویزیون و سریال
اخبار ویژه
تلویزیون و سریال
اخبار سینما
جشنواره جهانی فیلم فجر
گزارش
فراخوان
نقد و یادداشت
بین الملل
مصاحبه
فیلم کوتاه
فیلم مستند
انیمیشن
جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان
سینماحقیقت
گفتگو
جشنواره فیلم کن
کتاب
تئاتر
اخبار تئاتر
نمایشنامه
بانک نمایشنامه
جشنواره
گزارش تصویری
مصاحبه
یادداشت و مقاله
گزارش
فراخوان
بین الملل
مقاله
نقد
کاریکاتور تئاتر
جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک
استان ها
تماشاخانهها
جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان
جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان
جشنواره بین المللی تئاتر فجر
جشنواره تئاتر شهر
نمایشنامه خوانی
عکس
فیلم
خانه
سینمای ایران
جشنواره فیلم فجر
نقد فیلم های خارجی
چارسو پلاس
مطالب منتخب
آخرین اخبار
سینما
تلویزیون و سریال
اخبار ویژه
تلویزیون و سریال
اخبار سینما
جشنواره جهانی فیلم فجر
گزارش
فراخوان
نقد و یادداشت
بین الملل
مصاحبه
فیلم کوتاه
فیلم مستند
انیمیشن
جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان
سینماحقیقت
گفتگو
جشنواره فیلم کن
کتاب
تئاتر
اخبار تئاتر
نمایشنامه
بانک نمایشنامه
جشنواره
گزارش تصویری
مصاحبه
یادداشت و مقاله
گزارش
فراخوان
بین الملل
مقاله
نقد
کاریکاتور تئاتر
جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک
استان ها
تماشاخانهها
جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان
جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان
جشنواره بین المللی تئاتر فجر
جشنواره تئاتر شهر
نمایشنامه خوانی
عکس
فیلم
دسترسی ها
تماس با ما
آیا حذف «پیرپسر» و «رکسانا» اشتباه دبیر جشنواره فیلم فجر بود؟
شناسه خبر : 67814 | تاریخ انتشار : 23 دی 1403 17:55 |
محمود گبرلو عضو هیئت انتخاب جشنواره فیلم فجر گفت که برخی فیلمها با منع قانونی مواجه بودند و به اشتباه برای هیئت انتخاب نمایش داده شده بودند.
به اشتراک بگذارید :
https://teater.ir/news/67814
ثبت دیدگاه
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
5 + 7 =
اخبار مشابه
برچسب ها
جشنواره فیلم فجر
سینمای ایران
فیلم پیر پسر
فیلم رکسانا
تازه ترین مطالب
بازگشت کیلین مورفی به دنیای «28 سال بعد»؛ اما نه در فیلم اول!
پایان محاکمه دوباره هاروی واینستین در نیویورک | دفاع: «او قربانی است»، دادستان: «هیچ قربانیای در اینجا نیست»
کلینت ایستوود: «این مصاحبه جعلی است» | خبرنگار: «نقلقولها واقعی ولی مربوط به ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۰ هستند»
«آداب شکار روباه»؛ نمایش تحسینشده فجر و تاجیکستان، به زودی در تئاتر شهر
فیلم کوتاه «خو» راهی جشنواره فرنو آمریکا شد؛ درخشش نورمندیپور در عرصه جهانی
«بیسروصدا»: فریادی در سکوت، نقدی بر زخمهای پنهان جامعه
عمارت نمایشی هما: شنبهها باز است، یکشنبهها تعطیل!
«بوی خوش کفش» بهترین فیلم بخش Micro Short جشنواره Ficcsur شیلی شد
آغاز جشنواره نمایشنامهخوانی مولوی به یاد پری صابری + جدول اجراها
«خواجه نصیرالدین طوسی» نیازمند حمایت ملی است؛ تئاتر با بلاگر اجرا نمیشود
تمام فیلمهای مجموعه Final Destination از بدترین تا بهترین | کدام قسمت مقصد نهایی بهترین است؟
۲۰ فیلم محبوب کوئنتین تارانتینو در قرن ۲۱؛ از «نبرد سلطنتی» تا «تاپگان: ماوریک»
اسکارلت جوهانسون میخواهد به دنیای مارول بازگردد/ اما در نقشی جدید
۶ فیلم و سریال برتر رابرت دنیرو که همین حالا میتوانید در نتفلیکس ببینید
اگر «باشگاه مشتزنی» را دوست داشتید، این ۱۰ رمان را بخوانید
پربازدیدترین ها
نقد فیلم Sharp Corner «گوشه تیز»: بررسی پرترهای تلخ از مردی آرام که از درون فرو میپاشد
نقد فیلم «خواهر کوچک»؛ کشمکش هویت جنسی در دل خانوادهای مسلمان در فرانسه
تیزر فیلم «خانه ارواح»
نقد فیلم «نقشه فنیقی»؛ وس اندرسن و بازاریابی در جهانی بیمنطق
فیلم مستند «میراث باد» در جشنواره فیلم کوهستان آمریکا
فهرست کامل فیلمهای جشنواره کن ۲۰۲۵
فیلم کوتاه «چنگال» آماده نمایش شد
درباره نمایش «زندانی در دانمارک»؛ هملت محمد مساوات و طغیان شاعرانه علیه تاریکی زمانه
نقد فیلم «Fear Street: Prom Queen» / بازگشتی کمرمق به دنیای وحشت نوجوانانه نتفلیکس
نقد فیلم Peak Everything: وقتی آدم خوب قصه زیر بار خوبی دنیا له میشود
گزارش تصویری
عکس- نمایش «نکراسف» به کارگردانی مصطفی کوشکی
تصاویر نمایش «بازخند» به کارگردانی عرفان فلاح در پردیس تئاتر شهرزاد
تصاویر اختتامیه جشنواره مونولوگ شکسپیر و چخوف
تصاویر هجدهمین جشن شب بازیگر
عکس- نمایش «شبنشینی با مولیر» به کارگردانی داوود فتحعلیبیگی
فیلم
فیلم- رونمایی از نخستین تیزر پشت صحنه «زیبا صدایم کن»
صدا و سیما هم به تخریب «تاسیان» پرداخت