سه نمایش «گل و قداره»، «وقت ناهار» و «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» در دور جدید اجراهای نمایشخانه ایرانشهر به صحنه می‌روند.

 

سایت خبری تئاتر: سه نمایش «گل و قداره» به کارگردانی بهزاد فراهانی، «وقت ناهار» به کارگردانی رضا بهار وند و «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» به کارگردانی احسان فلاحت پیشه در دور جدید اجراهای نمایشخانه ایرانشهر به صحنه می‌روند.

نمایش «گل و قداره» با برداشتی آزاد از داستان داش آکل اثر صادق هدایت است که با نگاهی نو به زندگی مادری پرداخته است که پس از مرگ شوهر از سرگذشتش و ماجراهای خواستگارهای دیگرش که آکل و کاکا بودند برای مرجان، دخترش تعریف می‌کند در این نمایش بهزاد فراهانی در نقش آکل، نقی سیف جمالی در نقش اسحاق، امیرمهدی کیا در نقش آقابزرگ، نورالدین جوادیان، سیاوش چراغی پور، مریم رحیمی، محسن بهرامی، کامیار محبی و ایوب محمود نیا ایفای نقش می کنند.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به فخری سلیمی دستیار کارگردان، شهرام نجاتی سرپرست گروه موسیقی، اصغر فریدی ماسوله، طراح حرکات موزون، نورایر ناظاریان طراح صحنه و الناز یوسفی منشی صحنه نام برد. نمایش «گل و قداره» هر روز به‌غیراز شنبه‌ها ساعت 20:30 در نمایشخانه‌ ایرانشهر سالن سمندریان روی صحنه می‌رود

«وقت ناهار» نمایش دیگری است که در دور جدید اجراهای نمایشخانه‌ ایرانشهر به صحنه می‌رود. کارگردان این نمایش رضا بهاروند است، نمایشی  که بیانگر روزمرگی خانواده‌ای است که آن‌قدر درگیر تکنولوژی‌های جدید شده اند که حتی برای یک‌ «وقت ناهار» نیز فرصت باهم بودند را ندارند در این نمایش محمد قدس تهیه‌کننده، نیایش بهمنیه مترجم، ندا فرجی طراح لباس، کیمیا اشرفی طراح گرافیک، بهار بهمنیه طراح لوگو، احسان جابری و آسمان روشن عکاس، حسین شاهیوند دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، مهان راد منشی صحنه، مژگان نظری مدیر صحنه، مهناز کرباسچیان مدیر اجرا، علیرضا حسینی و فرید حسینی روابط عمومی، مرجان شرهان  تبلیغات و پیمان یاحقی مشاوره رسانه‌ای گروه هستند.

نمایش «وقت ناهار» هر روز ساعت 19 در نمایشخانه‌ ایرانشهر در سالن استاد سمندریان روی صحنه می‌رود.

همچنین نمایش «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» نیز به کارگردانی احسان فلاحت پبشه سومین نمایشی است که در اجراهای شهریور و مهر نمایشخانه‌ ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت این نمایش 26 سال پیش توسط حمید سمندریان به صحنه رفته بود و حال احسان فلاحت پیشه آن را کارگردانی می‌کند.

صادق ملکی، آرش فلاحت پیشه، محمدرضا مالکی، مهدی نصرتی و آرزو نبوت بازیگران این نمایش هستند که قرار است در سالن استاد ناظرزاده کرمانی نمایشخانه‌ ایرانشهر به صحنه برود.

 

اخبار مرتبط:

برگزاری کارگاه تئاتر در مدرسه تئاتر سه نقطه

یادداشت حسین کیانی برای «مضحکه شبیه قتل»

آخرین وضعیت افتتاح تئاتر صبا و خاوران

آغاز اجرای نمایش «پشت سرتو نگاه نکن»

اجرای «کالیگولا» تمدید شد

نخستین سمپوزیوم طراحی صحنه و لباس تئاتر برگزار می‌شود

اجرای نمایش «غروب روزهای اول پاییز» در حوزه هنری

«مرده‌های بی‌کفن و دفن» نقد می‌شود

تورج اصلانی تیزر «مجلس انتقام‌جویی هملت» را می‌سازد

سیامک صفری به فیلم فرزاد مؤتمن پیوست

«مجلس انتقام‌جویی هملت» به صحنه می‌رود

اجرای نمایش خمره در نیاوران

«ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» در ایرانشهر

«نقل موسیقایی رستم و اشکبوس» در خانه نمایش افتتاح می‌شود

یادداشت منوچهر اکبرلو برای جشنواره تئاتر کودک همدان

گروه نمایش «پاپیون» به لهستان می‌رود