نمایش «همه‌تون منو میشناسین» که با نویسندگی، کارگردانی و بازی سامان ارسطو از روز سه‌شنبه دهم شهریور ماه در تماشاخانه فانوس روی صحنه رفته، روز شنبه 21 شهریور ساعت 20 میزبان اصحاب رسانه و هنرمندان می‌شود.

 

سایت خبری تئاتر: سامان ارسطو که سال گذشته پس از هفت سال، نمایش پرمخاطب «همه دزدها که دزد نیستند» را در تماشاخانه جمشید مشایخی به روی صحنه برده‌ بود، از سه‌شنبه 10 شهریورماه اجرای عمومی نمایش «همه‌تون منو می‌شناسین» را در مقام نویسنده، کارگردان و بازیگر در سالن فانوس آغاز کرده‌ است.

این نمایش در واقع اتوبیوگرافی نویسنده و کارگردان است و در قالب این اثر به مشکلات یک تئاتری پیش و پس از تغییر جنسیت می‌پردازد. در این نمایش هر دو برهه زندگی سامان ارسطو چه در کالبد زن و چه در کالبد فعلی نمایش داده می‌شود و در این نمایش اعلام می‌شود که همه اشخاصی که فرزانه ارسطو را می‌شناخته‌اند، حال سامان ارسطو را می‌شناسند.

نمایشنامه «همه‌تون منو میشناسین» را سامان ارسطو نوشته‌ است و توسط خود وی کارگردانی می‌شود و طراح نور، دکور و لباس نمایش نیز خود وی است.

افسانه میرباقری، علی خوانساری، نادیا باوند، فهیمه گردان، رها بیگی و سامان ارسطو در این نمایش بازی می‌کنند. نوازنده تار و آهنگساز این نمایش ایوب صادقی‌نژاد است و گیلناز یوسفیان اشعاری از محمدرضا شفیعی‌کدکنی و مولانا را آواخوانی می‌کند. دستیار کارگردان نیز علی خونساری است.

این نمایش کاری از گروه تئاتر آوای دیوانگان است و از دهم شهریورماه به مدت یک ماه در تماشاخانه فانوس به آدرس میدان هفت تیر، جنب مجتمع یاس، کوچه آذری، پلاک ۲۵ به روی صحنه می‌رود.

 

اخبار مرتبط:

برگزاری کارگاه تئاتر در مدرسه تئاتر سه نقطه

یادداشت حسین کیانی برای «مضحکه شبیه قتل»

آخرین وضعیت افتتاح تئاتر صبا و خاوران

آغاز اجرای نمایش «پشت سرتو نگاه نکن»

اجرای «کالیگولا» تمدید شد

نخستین سمپوزیوم طراحی صحنه و لباس تئاتر برگزار می‌شود

اجرای نمایش «غروب روزهای اول پاییز» در حوزه هنری

«مرده‌های بی‌کفن و دفن» نقد می‌شود

تورج اصلانی تیزر «مجلس انتقام‌جویی هملت» را می‌سازد

سیامک صفری به فیلم فرزاد مؤتمن پیوست

«مجلس انتقام‌جویی هملت» به صحنه می‌رود

اجرای نمایش خمره در نیاوران

«ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» در ایرانشهر

«نقل موسیقایی رستم و اشکبوس» در خانه نمایش افتتاح می‌شود

یادداشت منوچهر اکبرلو برای جشنواره تئاتر کودک همدان

گروه نمایش «پاپیون» به لهستان می‌رود