در حالی که طرفداران دنباله‌ی «The Devil Wears Prada» بی‌صبرانه تصاویر پشت صحنه فیلم را دنبال می‌کنند، آلاین بروش مک‌کنا، نویسنده فیلمنامه، این توجه گسترده را «افتخاری بزرگ» می‌داند. به گفته‌ی او، اشتیاق عمومی برای دیدن دوباره شخصیت‌هایی چون اندی، میراندا و امیلی نه‌تنها قابل درک، بلکه به موفقیت فیلم کمک خواهد کرد. فیلم که با حضور دوباره‌ی آن هاتاوی، مریل استریپ، امیلی بلانت و استنلی توچی ساخته می‌شود، این‌بار داستانی درباره افول صنعت مجله‌نگاری و نبردی تازه در دنیای لوکس مد را روایت می‌کند.

چارسو پرس: آلاین بروش مک‌کنا، نویسنده‌ی فیلم «The Devil Wears Prada 2»، به‌تازگی در گفت‌وگویی با IndieWire اعلام کرده که هیجان طرفداران نسبت به تصاویر پشت صحنه‌ی این دنباله‌ی موردانتظار نه‌تنها طبیعی، بلکه کاملاً خوشایند است.


او در پاسخ به نگرانی برخی درباره‌ی لو رفتن داستان یا لباس‌های فیلم گفت:

«مردم فقط برای دیدن بازیگران و شخصیت‌هایی که دوست‌شان دارند، بیرون می‌ایستند. دیدن آن‌ها با لباس‌های خاص واقعاً هیجان‌انگیز است، مخصوصاً وقتی که با یک فیلم در حوزه مد طرف هستیم.»

مک‌کنا ادامه می‌دهد:

«ما کاملاً می‌دانستیم که توجه زیادی به این پروژه خواهد شد. البته خودم قبلاً چنین سطحی از حضور مردم در اطراف لوکیشن را تجربه نکرده بودم، اما این بخشی از دنیایی است که امروز در آن زندگی می‌کنیم. در بسیاری جهات، ما با دنیایی متفاوت از سال ۲۰۰۶ صحبت می‌کنیم. اما این اشتیاق ناشی از یک علاقه‌ی واقعی به دیدن دوباره‌ی این شخصیت‌هاست. تا وقتی که همه امن باشند، چه افتخاری بالاتر از اینکه مردم هنوز هم به این اثر علاقه دارند؟»

استودیوی 20th Century Studios در ماه ژوئیه، نخستین تصویر رسمی از «The Devil Wears Prada 2» را منتشر کرد که در آن «اندی ساکس» با بازی آن هاتاوی دیده می‌شود. از همان زمان، طرفداران و حتی پاپاراتزی‌ها مقابل فروشگاه‌های لوکس مد، منتظر ثبت تصاویری از روند تولید این دنباله سینمایی هستند.


این فیلم با حضور دوباره‌ی مریل استریپ، امیلی بلانت و استنلی توچی ساخته می‌شود و کارگردانی آن مانند قسمت اول، بر عهده‌ی دیوید فرانکل است. طبق گزارش‌ها، داستان فیلم جدید حول محور میراندا پریستلی می‌چرخد؛ سردبیر معروفی که با سقوط صنعت مجلات روبه‌رو است و حالا باید با دستیار سابقش یعنی امیلی (با بازی امیلی بلانت) که حالا به یک مدیر برجسته در صنعت لوکس تبدیل شده، روبه‌رو شود — شخصی که بودجه تبلیغاتی مورد نیاز میراندا را در اختیار دارد.


منبع: variety
نویسنده: نسرین پورمند