چارسو پرس: لبوبو که نخستینبار در سال ۲۰۱۵ عرضه شد، در ماههای اخیر به شکل انفجاری محبوب شد؛ ابتدا در میان جمعهای محدود و خاص و سپس به یک هیجان عمومی و گسترده در میان مخاطبان تبدیل شد. این عروسکها که توسط شرکت چینی Pop Mart تولید میشوند، در قالب "باکس کور" عرضه میشوند، یعنی خریداران تا باز کردن بستهبندی نمیدانند چه شخصیتی دریافت خواهند کرد. این ویژگی باعث ایجاد بازار فرعی پرتقاضا و گاهی گران قیمت برای این محصولات شده است.
حمایت سلبریتیها و تاثیر فرهنگی
چندین ستاره، به ویژه در دنیای کیپاپ، این برند را به شهرت رساندهاند. لیسا از گروه بلکپینک در مصاحبهای با Teen Vogue گفت: «لبوبو بچه من است.» همچنین، دیلون بروکس، بازیکن NBA، در ماه مه در یک بازی پلیآف با گردنبندی حاوی لابوبو دیده شد و در مصاحبهای در اکتبر اضافه کرد: «من لابوبوها را دوست دارم، چهار عدد از آنها را دارم. ترندش باحال و بامزه است.»
مسیر طولانی توسعه فیلم
توسعه یک فیلم طولانی است و خرید حقوق سینمایی لابوبو توسط سونی، یک ریسک حساب شده برای اطمینان از محبوبیت ادامهدار برند و جذب مخاطب سینما در آینده محسوب میشود.
به گزارش هالیوود ریپورتر، سونی اولین شرکتی است که حقوق سینمایی لبوبو را خریداری کرده و مراحل تولید فیلم بر اساس این عروسکها آغاز خواهد شد.


