نمایش «اصول تعمیرات تلویزیون سیاه و سفید» از ۵ آبان‌ماه هر شب ساعت ۱۸ در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به اجرا در می‌آید.

 

سایت خبری تئاتر: نمایش «اصول تعمیرات تلویزیون سیاه و سفید» نوشته سروش قاسمیان به کارگردانی روح الله سمیع و تهیه کنندگی پیمان یاحقی در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «اصول تعمیرات تلویزیون سیاه و سفید» هفتمین اثر نمایشی روح الله سمیع است که از ۵ آبان‌ماه هر شب ساعت ۱۸ در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به اجرا در می‌آید.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است، ادی می‌خواهد با دیدن تلویزیون رکورد گینس را در این زمینه بزند. در حالی که ماجرا چیز دیگری‌ است ...

در این اثر نمایشی رضا سلیمان تاش، لادن نازی و کیوان ساکت اف به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین سعید حسنلو طراح صحنه، آرش مبرز طراح صدا، رعنا کوهوند دستیار کارگردان، مهدی ابراهیم عزیزی و مهدی ایمانی ساخت تیزر، آمی تیس معینی گرافیست و سمن نورخلج عکاس این نمایش هستند.

نمایش «اصول تعمیرات تلویزیون سیاه و سفید» از ۵ تا ۲۵ آبان‌ماه در خانه‌ هنرمندان ایران میزبان علاقه‌مندان به هنر نمایش خواهد بود.

 

اخبار مرتبط:

دور جدید اجراهای ایرانشهر از اول آبان آغاز می‌شود

در خانه هنرمندان تعزیه ببینید

تعطیلی چند روزه نمایش «جنایت و مکافات»

دستیار ویژه رئیس‌جمهور به تئاتر شهر رفت

آمار فروش چند تالار نمایشی

پذیرفته‌شدگان نمایشنامه‌نویسی تئاتر فجر ۵ آبان معرفی می‌شوند

افتتاح نمایشی در تجلیل از شهدای غواص با حضور جمشید مشایخی

تالار اصلی تئاترشهر فروریخت / یک نفر مصدوم شد

جه نمایش‌هایی در تهران روی صحنه می‌رود؟

عکس‌هایی از تمرین آخرین تئاتر علی رفیعی

فراخوان فرهاد آئیش برای نمایشگران آقا

یاسر خاسب «بدن دیوانه» را به لهستان می‌برد

استعفای سرسنگی از مدیریت خانه هنرمندان