برگزیدگان جشنواره‌های استانی تا هفته اول آبان ماه فرصت دارند آثاران را به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر ارسال کنند.

 

به گزارش سایت خبری تئاتر: اتابک نادری مدیر هماهنگی امور استان های اداره‌کل هنرهای نمایشی در این باره گفت: با وجود اینکه ۳۰ مهرماه به عنوان آخرین تاریخ ارسال فیلم آثار برگزیده جشنواره های استانی تئاتر فجر اعلام شده متاسفانه برخی از گروه های شرکت کننده در جشنواره های استانی که آثارشان برگزیده این جشنواره ها بوده نسبت به ارسال فیلم نمایش های خود به امور استان های مرکز هنرهای نمایشی اقدام نکرده اند و در صورتیکه تا تاریخ یاد شده ارسال آثار مذکور انجام نشود به منزله انصراف گروه ها تلقی می شود.

نادری با تاکید بر اینکه مهلت یاد شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد با قدردانی از گروه هایی که آثار خود را در مهلت مقرر به امور استان های اداره کل هنرهای نمایشی ارسال کرده اند از سایر گروه هایی که هنوز نسبت به این مساله اقدام نکرده اند درخواست کرد تا در فرصت باقی‌مانده فیلم نمایش های خود را ارسال کنند.

به گفته مدیر هماهنگی امور استان های مرکز هنرهای نمایشی، آثار دریافتی پس از جمع بندی، هفته اول آبانماه به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ارسال می شود.

 

 

اخبار مرتبط:

دور جدید اجراهای ایرانشهر از اول آبان آغاز می‌شود

در خانه هنرمندان تعزیه ببینید

تعطیلی چند روزه نمایش «جنایت و مکافات»

دستیار ویژه رئیس‌جمهور به تئاتر شهر رفت

آمار فروش چند تالار نمایشی

پذیرفته‌شدگان نمایشنامه‌نویسی تئاتر فجر ۵ آبان معرفی می‌شوند

افتتاح نمایشی در تجلیل از شهدای غواص با حضور جمشید مشایخی

تالار اصلی تئاترشهر فروریخت / یک نفر مصدوم شد

جه نمایش‌هایی در تهران روی صحنه می‌رود؟

عکس‌هایی از تمرین آخرین تئاتر علی رفیعی

فراخوان فرهاد آئیش برای نمایشگران آقا

یاسر خاسب «بدن دیوانه» را به لهستان می‌برد

استعفای سرسنگی از مدیریت خانه هنرمندان