با ابلاغ آیین نامه جدیدتاسیس و ثبت گروه‌های نمایش، طی سی و پنج روز فعالیت،304 گروه در این سامانه ثبت نام کردند

 

سایت خبری تئاتر: بعد از آغاز دور جدید فعالیت سامانه ثبت گروه‌های نمایش، تاکنون بالغ بر 300 متقاضی ثبت گروه نمایش، پیش ثبت‌نام اینترنتی را انجام داده‌ و کد رهگیری دریافت کرده‌اند.

به همین منظور دفتر ثبت گروه‌های نمایش به منظور انجام درست ادامه روند صدور پروانه، این موارد را برای کارشناسان و سرپرستان متقاضی ضروری اعلام کرد:

1- کلیه گروه‌هایی که پیش ثبت‌نام را انجام داده‌اند، ضمن تکمیل پرونده خود بر اساس آیین نامه تاسیس و ثبت گروه‌های نمایش، در اسرع وقت درخواست خود را تحویل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دهند تا در شورای استان بررسی شود.

2- طبق زمان بندی قبلی اعلام شده نتیجه شورای بررسی استان‌ها در خصوص در خواست‌های رسیده به همراه خلاصه مدارک سرپرستان متقاضی می‌بایست تا 20 آبان‌ماه به اداره کل هنرهای نمایشی اعلام و ارسال شود.

3- هیات مرکزی ثبت گروه‌های نمایش کشور مستقر در اداره کل هنرهای نمایشی تنها پذیرای خلاصه مدارک سرپرست متقاضی طبق آیین نامه است و مدارک کامل فقط برای ارایه به شورای بررسی استان است.

4- خلاصه مدارک شامل: کپی برگ اول شناسنامه، کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی یا درجه هنری، وضعیت نظام وظیفه مربوط به سرپرست متقاضی و همچنین فرم های 1،3،4،5 و اساس نامه است.

5- سرپرست متقاضی باید پیش از ارسال خلاصه مدارک و نتیجه شورای بررسی استان به اداره کل هنرهای نمایشی از بارگذاری صحیح خلاصه مدارک با مشخصات درخواستی سامانه و کلیه فرم‌ها اطمینان یابد.

6- کلیه فرم‌های 1،3،4 و اساس‌نامه باید پیش از بارگذاری در سامانه توسط ادارات شهرستان یا ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مهر شوند و تصاویر آنها تنها در صورت وضوح و خوانا بودن دارای اعتبار و قابل پذیرش هستند.

7- تصویر فرم5 پس از تشکیل شورای بررسی استان و مشخص شدن نظر و نتیجه شورا با تکمیل کلیه امضاها و مهر تایید ادارات کل در سامانه بارگذاری شود.

8- امکان ویرایش برای گروه‌هایی که پیش ثبت‌نام خود را با دریافت کد رهگیری سامانه به پایان رسانده اند تا 20 آبان‌ماه از طریق تماس با تلفن66748011 وجود دارد.

9- پرونده گروه‌هایی که پس از 20 آبان‌ماه به اداره کل هنرهای نمایشی ارسال گردد در دستور کار و اولویت بررسی نخواهند بود.

 

 

اخبار مرتبط:

زهرا صبری جایزه خلاقیت تئاتر عروسکی لهستان را دریافت کرد

میکائیل شهرستانی «پدر» را روی صحنه می‌آورد

مسعود دلخواه «نفرین‌های تیزپا» را به صحنه می‌برد

«ترور» به تعویق افتاد

دکتر علی رفیعی: تالار اصلی تئاتر شهر اصلاح‌ناپذیر است

«هم‌هوایی» به پاریس می‌رود

پیش فروش بلیت «هتلی‌ها» آغاز شد

«سرگیجه» در خانه هنرمندان

«فاجعه‌ معدن کوشیرو» به تماشاخانه «موج نو» می‌آید

نشست پرسش و پاسخ «تئاتر و سینمای آربی اُوانسیان» برگزار شد

«خرمالوهای گس» در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی

تغییر در بخش موضوعی جشنواره تئاتر فجر

میترا حجار از «ترور» کناره گیری کرد

آموزشگاه «سمندریان» باز می‌ماند

یک بازیگر دیگر از صحنه فرار کرد