حسین کیانی نمایشنامه‌نویس ، پژوهشگر و کارگرد‌‌ان تئاتر ایران، چتر تئاترباران را برای نمایش«حکایت فین به روایت جن جین» به کارگرد‌‌انیابوالفضل حاجی علی خانی گشود‌‌و چتر نمادین تئاتر باران را به کارگردان این نمایش اهدا کرد..

به گزارش سایت خبری تئاتر: اجرای نمایش «حکایت فین به روایت جن جین» به كارگردانی ابوالفضل حاجی علی خانی شامگاه دوشنبه 7 دی ماهبا حضور هنرمندان و علاقمندان در تئاتر باران افتتاح شد.

حسین کیانی با حضور د‌‌ر آیین افتتاح نمایش «حکایت فین به روایت جن جین» جد‌‌ید‌‌ترین اثر نمایشی ابوالفضل حاجی علی خانی، چتر تئاتر باران را برای این نمایش گشود‌‌. کیانی‌‌ چتر نماد‌‌ین تئاتر باران را به کارگرد‌‌ان این نمایش اهد‌‌ا کرد‌‌ و گفت: بسیار جای افسوس است که صورت خندان تئاتر کمدی ایران گشاده‌تر از این نشده است و همچنان امیدوارم کمدی ایرانی دو مرتبه زنده شود و سربرآورد.

خیام وقار کاشانی نیز در آیین افتتاح این نمایش گفت: با توجه به بازخوردهای خوبی که اجرای این نمایش در جشنواره‌ داشت با اجرای عموم این نمایش در تئاتر باران موافقت کردیم.

حاجی علی خانی نویسنده وکارگردان این نمایش نیز گفت:در این نمایش به ظاهر شاد از رقص و ترانه‌خوانی، سیاه بازی و تخت حوضی استفاده کردیم اما به طور قطع نمی‌توانیم عنوان تخت حوضی یا سیاه بازی را برای این اجرا در نظر بگیریم و امیدواریم تماشاگران با این نمایش ارتباط برقرار کنند . ما در این نمایش از تکنیک‌های دیگر گونه‌های نمایش ایرانی هم استفاده کردیم تا ۱۰۰ دقیقه نمایش باعث به وجود آمدن رخوت در تماشاگر نشود.

لازم به ذکرست که نمایش «حکایت فین به روایت جن جین» به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل حاجی علی خانی هر شب ساعت20 در تئاتر باران روی صحنه می رود.مجید آهنگران، مقداد اسلامی، محسن زرآبادی، میرنادر مظلومی، فاطمه سرلک، مرتضی علیدادی، مهدی ذاکر حسینی بازیگران این نمایش هستند.
همچنین علیرضا مهران طراح صحنه، مقدی شامیریان طراح لباس ، آرام سلیمانی منشی صحنه، علی جباری نوازنده کمانچه و نیوشا سردشتی نوازنده تنبک و مهدی آشنا عکاسی این نمایش را برعهده دارند
.

 

اخبار مرتبط:

آثار برگزیده بخش مرور سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر اعلام شد

اولین روز کارگاه تخصصی نور برگزار شد

اعضای شورای سیاستگذاری مجموعه تئاتر ایرانشهر معرفی شدند

نامزدهای نهایی دریافت نشان استاد محمد معرفی شدند

«اعوجاج» در تالار ناصر خسرو

نشست خبری جشنواره شانزدهم تئاتر عروسکی تهران مبارک برگزار شد.

انتفاد حسن معجونی به شیوه‌ی انتخاب آثار جشنواره تئاتر فجر

جشن تولد بهرام بیضایی در تئاتر شهر با « شب هزار و یکم»

دیدار هاشمی رفسنجانی با جمعی از هنرمندان تئاتر و سینما + عکس

کمپانی تئاتری که 500 هزار هنرجو در یکسال آموزش داد

اسامی نمایش‌های راه یافته به نخستین «هفته تئاتر دانشگاهی» باران

اقدام شهرداری برای تخریب یک سالن تئاتر

بودجه تئاتر فجر تأمین می‌شود؟

ایرج رامین‌فر و منوچهر شجاع بهترین طراحان سینما و تئاتر شدند

˝بی‌لالا˝ یاسر خاسب به صحنه می‌رود

سجاد افشاریان «اسکارلت دهه شصت» را به برج آزادی می‌یرد