تماشاخانه «موج نو» آذر ماه سال ۱۳۹۳ با نمایش «باغ وحش شیشه‌ای» به کارگردانی مهرداد مصطفوی فعالیت خود را به عنوان یکی از تماشاخانه‌های بخش خصوصی تئاتر در تهران آغاز کرد.

 

سایت خبری تئاتر: این تماشاخانه به مدیر عاملی مهدی کوهیان و مدیریت و کارشناسی هنری میلاد شجره در طول یک سال گذشته میزبان ۲۰ اجرا و دو دوره از فستیوال مونولیو «نخستین فستیوال مستقل مونولوگ؛ گروه تئاتر لیو» بوده است و افتخار همکاری با هنرمندانی چون حسن معجونی، رضا بهبودی و علی اکبر علیزاد را در کارنامه جوان خود دارد.

تماشاخانه‌اى که با نگرشى آلترناتیو و متفاوت نسبت به تئاتر در تلاش برای تولید یا میزبانی آثاری است که بعلاوه‌ داشتن دغدغه تجربی به دنبال جستجوی دوباره معنی تئاتر هستند. «موج نو» در تلاش است فرصتى دوباره در اختیار هنرمندانى قرار دهد که شاید مدت‌ها به دلیل متفاوت بودنشان نسبت به تئاتر رایج دست از کار کشیده و یا کمتر دیده شده‌اند.

تماشاخانه‌ «موج نو» یک سالن بلک باکس واقع در منطقه میرداماد است که در هر اجرا می‌تواند میزبان ۵۰ تماشاگر باشد. ابعاد سالن ۶ در ۶ با ارتفاع ۴ متر است و مجهز به اتاق گریم و اتاق فرمان در پشت آخرین ردیف تماشاگران با ۱۲ خط نوری و سیستم پخش صدا است. کافه «موج نو» در لابی تماشاخانه در لحظات انتظار قبل از اجرا میزبان تماشاگران است.

«موج نو» در راستای اهداف بلند مدت خود و ارائه بهترین خدمات به گروه‌های علاقه‌مند، همکاری دوجانبه‌ای را با سایت «تیکت» و مجله «پیش نگاه» آغاز کرده است که از مزایای این همکاری پرداخت کمک هزینه تبلیغاتی به گروه‌های طرف قرارداد با تماشاخانه و درج تبلیغات اجراها به صورت ماهانه در مجله «پیش نگاه» و پیک کاغذی «تیکت» است. سیستم پیامک تبلیغاتی موج نو و تخفیف ویژه «کافه موج نو» برای گروه‌های طرف قرارداد با تماشاخانه از دیگر خدمات این سالن است.

تماشاخانه «موج نو» واقع در خیابان شریعتی، خیابان میرداماد، خیابان رودبار شرقی (جنب مرکز خرید میرداماد) انتهای خیابان پلاک ۵۷ و همچنین دارای دسترسی مترو از ایستگاه مترو دکتر شریعتی به آدرس خیابان شریعتی، بالاتر از مترو شریعتی، خیابان مینا، خیابان رودبار شرقی، پلاک ۵۷ است.

 

اخبار مرتبط:

اعلام برنامه‌های سمینار پژوهشی جشنواره تئاتر فجر

«چند روایت از داستان یک فیلم سینمایی» به صحنه می‌رود

اجرای ˝تئاتر دیجیتالی˝ توسط هنرمند ایتالیایی در شیراز

انتخابات هیئت مدیره کانون نمایش‌نا‌مه‌نویسان خانه‌ تئاتر برگزار می‌شود

تخفیف ویژه «اتاق ورونیکا» به دانشجویان

اجرای «سه‌گانه پاریسی» رو به پایان است

وزیر ارشاد از تئاترشهر بازدید کرد

آغاز هفته تئاتر دانشگاهی «باران»

مهلت ارسال چکیده‌ مقالات پژوهشی چهارمین همایش ملی رادی‌شناسی تمدید شد

نمایش «نگاهمان می‌کنند» در سالن استاد ناظرزاده کرمانی اجرا می‌شود

وزیر ارشاد: سخت‌ترین سال مالی پس از جنگ را سپری می‌کنیم

نورپردازی در تئاتر، تلفیقی از خلاقیت وتکنیک است

فراخوان دوازدهمین جشنواره بین­‌المللی فرهنگ و تئاتر کودکان

مقالات منتخب برای سمینار پژوهشی جشنواره تئاتر فجر اعلام شد

«قتل عام» در خانه نمایش دا

«سال ثانیه» در جشنواره تئاتر فجر