فراخوان بازار فیرا تاریگا، که به شکل بازاری بین المللی برای هنرهای نمایشی هر سال در دومین تعطیلات آخر هفته ماه سپتامبر (اواسط شهریور تا اواسط مهرماه) در روستای تاریگا شهر کاتالونیا اسپانیا برگزار می شود، منتشر شد.

پایگاه خبری تئاتر: این بازار، که در سال 1981 بنیانگذاری شده، با تاکید بر هنرهای خیابانی و نمایش های بصری و غیرمرسوم، برای هر آن‌ چیزی که در عرصه هنرهای نمایشی می‌گذرد، حکم ویترین را دارد. 

فیرا تاریگا به عنوان محل ملاقات و مرجعی بین‌المللی برای بحث در این زمینه، تلاش دارد تا با گسترش بازار هنرهای نمایشی، امکان بین‌المللی کردن شرکت‌های فعال در این عرصه را فراهم کند.
همراهی و تقویت آثار هنرمندان نوظهور، پیشبرد آموزش با تکیه بر خلق هنری و مدیریت فرهنگی مبتنی بر ایجاد همکاری‌های استراتژیک به ‌منظور توسعه تولیدات و دوره‌های هنر خیابانی چندملیتی، از دیگر اهداف ویژه فیرا تاریگاست.
شورایی اجرایی، متشکل از شورای شهر تاریگا، "دیپوتاسیو د لیدا"، "جنرالیتا د کاتالونیا" وزارت فرهنگ، ساختار سازمانی فیرا تاریگا را تشکیل می‌دهند.
شرایط شرکت در فیرا تاریگا
شرکت‌های حرفه‌ای عرصه نمایش که علاقه مند به ثبت درخواست برای حضور در "برنامه رسمی" فیرا تاریگا 2014 هستند، می‌توانند اسناد و مدارک (پروژه+ اوراق داده‌های فنی+ دی‌وی‌دی یا لینک یوتیوب+ جزئیات تماس) خود را از 1 اکتبر 2013 تا 15 ژانویه 2014 (9 مهر تا 25 دی ماه 92) به نشانی زیر ارسال کنند:
FiraTàrrega
Artistic Management
Pl. St. Antoni, 1
25300 Tàrrega
گفتنی است، پیش از ارائه درخواست، شرایط شرکت در این برنامه باید لحاظ شوند.
شرکت‌هایی که درخواست خود را ارائه داده و برای حضور در "برنامه رسمی" فیرا تاریگا برگزیده شده‌اند، باید شرایط شرکت در این رخداد نمایشی را پذیرفته و قرارداد مکاتبه‌ای را امضاء کرده باشند.
شرایط مالی: شرکت‌های حاضر در "برنامه رسمی" میزان مشخصی کمک مالی  برای پوشش هزینه‌های عمومی و جا به جایی  دریافت خواهند کرد.
مساعده و هزینه‌های شرکت‌ها: فیرا، برای در نظر گرفتن مساعده و خدمات غذا، بازیگرانی که در نمایش شرکت می‌کنند و فردی که نقش  نیروی فنی را دارد، به عنوان اعضای شرکت در نظر می گیرد.
غذا: فیرا، بسته به زمان‌‌ها و روزهای اجرا، شام و نهار شرکت را تقبل می‌کند.
سکونت: شرکت‌های متقاضی حضور در فیرا تاریگا در شهر تاریگا سکنی داده می‌شوند.
شرایط فنی: فیرا هیچ‌گونه ادوات صحنه و یا خدمات موسیقی و پروژکتور سمعی-بصری در اختیار شرکت‌ها قرار نمی‌دهد. البته تکنسین‌های جشنواره در نصب و مونتاژ ادوات، خدمات ارائه می‌دهند.
دسترس پذیری: شرکت‌های انتخاب شده برای بخش "برنامه رسمی" در طول هر یک از روزهای جشنواره، باید آماده ارائه نمایش خود باشند. هر شرکت دست‌کم باید سه اجرا در طول سه روز جشنواره ارائه دهد.
"شرایط حضور" برای شرکت‌ها در ذیل قراردادی که از سوی شرکت و هیئت فیرا امضاء می‌شود، قرار می‌گیرد.