گروه نمایش «خشم اژدها» از ادامه اجراهاى خود در تالار حافظ انصراف داد.

 

سایت خبری تئاتر: گروه تئاتر «بداهه» در یادداشتی اعلام کرد که تئاتر «خشم اژدها» به کارگردانی علی احمدی و تهیه کنندگی خسرو احمدی در دوره تمدید خود روی صحنه نخواهد رفت.

در متن این یادداشت آمده است:

«به نام خدا

پس از دو دوره تمديد و اجراهاى موفق نمايش پرمخاطب «خشم اژدها» كه در ابتدا لطف خداوند بزرگ و پس از آن حمايت و لطف مخاطبين مارا گواه است، قرار بر اين شد با توجه به درخواست علاقه مندان، فروش و استقبال كم نظير اين نمايش براى سومين بار تمديد و با دريافت مجوز لازم از مركز هنرهاى نمايشى تا تاريخ ٢٢ اسفند ماه در خدمت علاقه مندان و تماشاگران محترم باشيم.

از تاريخ سوم اسفند قرار بر اين شد كه همراه يک نمايش ديگر كه زمان اجراى آن در فرم قرارداد ثبت شده مركز هنرهاى نمايشى ٥٠ دقيقه و ساعت شروع آن راس ساعت ١٨ مى باشد به صورت همزمان و تغيير در ساعت اجرايمان روى صحنه برويم اما عدم همكارى كارگردان نمايش مذكور با سالن و پايبند نبودن به موارد ذكر شده در خصوص زمان اجرا در قرارداد باعث يكسرى اختلافات گرديد.

اختلافاتى كه با كوتاه آمدن تهيه كننده و كارگردان نمايش «خشم اژدها» به مرحله اى رسيد كه باعث تعطيلى سه روزه نمايش «خشم اژدها» و اجرا در ساعت ٢١، يعنى ساعتى خارج از عرف معمول شد.

اما اختلافات تنها به اين معقوله و اين مبحث ختم نشد. با نزديک شدن به اجراهاى مجدد شاهد يک سرى هتک حرمت ها از سوى كارگردان اجراى مذكور بوديم و همچنين عدم برنامه ريزى براى جابجايى دكور دو نمايش در يک سالن، بسته شدن چند ساعته سايت فروش و وارد شدن فشار توسط عوامل بيرونى و چند مورد ديگر كه مطرح شدن آن به صلاح هيچ كس نخواهد بود، منجر به اين شد كه گروه اجرايى نمايش «خشم اژدها» ترجيح بر انصراف از ادامه اجراها دهد.

گروه اجرايى «خشم اژدها» و گروه تئاتر بداهه از همين طريق اعلام می دارد ضمن تشكر از جناب آقاى شفیعی رئيس مركز هنرهاى نمايشى، شوراى نظارت و ارزشيابى و آقاى سعيدى پور، در حال حاضر با توجه به عدم برنامه ريزى و عدم هماهنگى هاى لازم، همچنين بروز و وجود برخوردهايى به دور از اخلاقيات و پُر از ريا و تزوير، ترجيح می دهد اجراهاى موفق نمايش پرمخاطب «خشم اژدها» را تا اطلاع ثانوى تعطيل و از حضور در فضايى كه در آن بى اخلاقى موج مى زند، انصراف دهد.

اميد به آن كه نيروهاى جديد و جوان كه به اين حرفه اضافه مى شوند اخلاق را الفباى كار خود قرار دهند و از خداوند مى خواهيم با توجه به ايام محترم فاطميه همراهمان باشد و بسترى را فراهم كند كه به حق طبيعى خود برسيم.»


اخبار تئاتر:

فروش چمدان به مرز 80 میلیون تومان رسید

«مالی سویینی» از امروز روی صحنه می‌رود

نمایش «در خواب دیگران» به حسن فتحی تقدیم شد

کوهستانی «ایوانف» را به پرتغال می‌رود

اجراهای تئاتر «متاستاز» به پایان رسید

معاون رییس جمهور به تماشای «دیوان غربی - شرقی» نشست

«حکایت فین به روایت جن جین» دوباره اجرا می‌شود

جلسه نقد و بررسی نمایش"کوپن" برگزار می‌شود

بلیت نیم بهای نمایش "چمدان" برای دانشجویان

نعیمی « B5-6 » را افتتاح می‌کند

"سعید داخ" راوی "مهراوه عشق" شد

«جنی» تا 15 اسفند تمدید شد

«باد شیشه را می‌لرزاند» در تماشاخانه مستقل تهران روی صحنه رفت

یک بازیگر جوان تئاتر درگذشت

"در خواب دیگران" به دانشجویان تخفیف می‌دهد

کارناوال جهانی عروسکی لهستان فراخوان داد

کارگاه نمایشنامه خوانی کیومرث مرادی در آمریکا

هوتن شکیبا و ستاره پسیانی به قشقایی می‌روند

اعضای هیات مدیره کانون نمایشنامه‌نویسان مشخص شدند

آخرین مهلت ارسال فیلم آثار بخش اول جشنواره تئاتر تجربه