کامران تفتی جایگزین بابک حمیدیان در نمایش "خون و گل سرخ" به کارگردانی بهزاد فراهانی شد که قرار است از اول دی ماه به صورت دو اجرایی در تالار حافظ روی صحنه برود.

پایگاه خبری تئاتر: بهزاد فراهانی نویسنده و کارگردان تئاتر که قرار است به زودی نمایش "خون و گل سرخ" را در تالار حافظ به صحنه ببرد در این‌باره گفت: همچنان مشغول تمرین نمایش "خون و گل سرخ" هستم که قرار است از اول دی ماه به صورت دو نوبتی در تالار حافظ روی صحنه برود.

وی درباره تغییراتی که در گروه بازیگران نمایش به وجود آمده است، گفت: قرار بود بابک حمیدیان در این نمایش حضور داشته باشد که متاسفانه به دلیل اینکه مشغول بازی در فیلم " 50 قدم آخر" ساخته کیومرث پوراحمد است نمی‌تواند خودش را به کار برساند بنابراین کامران تفتی به تازگی جایگزین وی شده است.

این هنرمند تئاتر و سینما در پایان عنوان کرد: بیشتر بازیگران نمایش بچه‌های گروه تئاتر "کوچ" هستند که سالهاست با من کار می کنند. تعدادی دیگر از بازیگران نیز به صورت مهمان در این اثر نمایشی حضور دارند. فریدون محرابی، امیر مهدی کیا، فهیمه رحیم‌نیا، حمید صفایی، نسرین صالح آبادی و.... دیگر بازیگران "خون و گل سرخ " هستند.

فضای این اثر نمایشی به رئالیسم جادویی پهلو می‌زند و داستانی در ارتباط با عشق و مواجهه یک جوان با این مقوله در جامعه را به تصویر می کشد. در واقع "خون و گل‌سرخ" درباره سلاخی است که سالها بوسیله پدرش محبوس بوده و تنها کارش سلاخی گاو و گوسفند بوده است. سلاخ جوان پس از مرگ پدر به اجتماع وارد می‌شود و با مفاهیمی انسانی چون عشق آشنا می‌شود. نقش این سلاخ جوان را فریدون محرابی بر عهده دارد.

این نمایش قرار بود ابتدا شهریور ماه سال جاری در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا شود که این اجرا منتفی و قرار بر این شد تا "خون و گل‌سرخ" در تالار حافظ روی صحنه برود.