پانته‌آ پناهی‌ها و مهدی صباغی نقش‌های اصلی نمایش «مده‌‌آ» به کارگردانی میلاد نیک‌آبادی را برای حضور در سی‌و‌دومین جشنواره تئاتر فجر بر عهده گرفتند.

پایگاه خبری تئاتر:  پانته‌‌آ پناهی‌ها و مهدی صباغی نقش‌های اصلی نمایش «مده‌‌آ» نوشته سیما بنیادی و به کارگردانی میلاد نیک‌‌آبادی را برعهده گرفتند.

نیک آبادی حدود 50 روز است که تمرینات این نمایش جهت شرکت در بخش چشم انداز جشنواره تئاتر فجر آغاز کرده است.

به گفته این کارگردان جوان تئاتر نمایش «مد‌‌ه‌آ» تجربه‌ای جدید، سخت و منحصر به فرد از گروه تئاتر شایا است. ما هر روز چندین ساعت را بطور نفس‌گیر تمرین می‌کنیم و دائم در پی کشف زاوایای مختلف کاراکترها و اجرا هستیم.

وی در خصوص متن این اثر گفت: متن نمایش با روند تمرین‌ها مدام تغییر می‌کند و در حالِ حاضر به مراحل خوب و قابل تاملی رسیده‌ایم. از آنجا که کار کردن با هم نسلان خودم  علاقه شخصی من بوده و هست در کنار پانته‌آ پناهی‌ها و مهدی صباغی بازیگران دیگری همچون جواد پولادی، سایه کبیری، مریم گرجی، ندا عقیقی، درنا رهنمایی، زهرا مولایی، نیلوفر شایانی، هانیه راد و سونیا نبی دریانی که از دانشجویان این رشته هستند، حضور دارند.

در این نمایش همچنین رضا گوران مشاور کارگردان، نورالدین حیدری ماهر دستیار کارگردان، برنامه ریز و مدیرتولید، فریاد رحمانی مدیر صحنه، مریم جلالیان منشی صحنه و... حضور دارند.

پیش از این میلاد نیک‌آبادی نمایش «رابینسون کروزوئه» را در جشنواره سی‌ویکم  تئاتر فجر اجرا و جوایز بخش های نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و موسیقی را کسب کرد.