بلیت نمایش«ماز» به کارگردانی علی حاج ملا علی به مناسبت نیمه شعبان به مدت یک هفته با تخفیف 50 درصد ی به دانشجویان ارائه می‌شود

 

به گزارش سایت خبری تئاتر: نمایش "ماز" به کارگردانی علی حاج ملا علی که از 20 اردیبهشت ماه در خانه نمایش اداره تئاتر اجرای خود را آغاز کرده است ،به مدت یک هفته از 2 تا 7 خردادماه به مناسبت نیمه شعبان ولادت حضرت قائم عجل الله تعالي  (عج) برای تمامی دانشجویان تخفیف 50 درصد درنظر گرفته است .  لذا دانشجویان محترم می توانند جهت تماشای این نمایش با مراجعه حضوری به خانه نمایش اداره تئاتر از بلیت تخفیف‌دار این نمایش برخوردار شوند.

دو نویسنده دریک نشریه می خواهند. داستانی بنویسند برای چاپ. هر یک از آنها دغدغه ای ذهنی دارد. یکی عاشق مدیر نشریه است و دیگری را رقیب خود می داند. دیگری آرزو دارد سردبیر شود و دیگری را رقیب خود می داند ...

 در این نمایش مرتضی امیری ، بیتا بزم آور، نیلوفر بیرامی، حامی صدیق مقدم، حامد عباسپور،مریم آهنگر به ایفای نقش می پردازند. و از دیگر عوامل گروه می توان به رضا مهدیزاده(مشاور طراحی صحنه)،مهدی دیلمی(طراح لباس)، مریم آهنگری(منشی صحنه و مدیر صحنه)،محمد شبدار(انتخاب موسیقی)، منصور قره داغی(طراح پوستر و برشور)،کامیار مینو کده (عکاس) اشاره کرد.

نمایش" ماز" به نویسندگی و کارگردانی علی حاج ملا علی هرروز به جزء شنبه ها ساعت 19  در خانه نمایش اداره تئاتر به روی صحنه است.


 

اخبار تئاتر

«من خیال تو نیستم» در ایرانشهر اجرامی‌شود

معرفی نامزدهای بخش پژوهش جشنواره‌ی تئاتر دانشگاهی

گزارش تصویری نمایش «قاطیغوریاس» کارگردان : امیر گیل

سالن انتظامی از این پس زیر نظر شورای سیاست‌گذاری فعالیت می‌کند.

«آرتیگوشه» در تماشاخانه سه نقطه روی صحنه می‌رود

نمایش"ماز" در خانه نمایش افتتاح شد

مسافرآستانه نمایش «گرگ دختر» را افتتاح کرد

«افسانه ببر» به دانشجویان و هنرجویان تئاتر تخفیف می‌دهد

«خدای کشتار» با بازی «نوید محمدزاده» روی صحنه می‌رود

انتقاد حمید جبلی به طراحان پوستر

رامین ناصر نصیر به «مجلس ضربت زدن» رحمانیان اضافه شد

مهلت ارسال متن به جشنواره تئاتر شهر رو به پایان است

«بیرون پشت در» در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود

«هم‌هوایی» در ترکیه، بلژیک و اتریش به روی صحنه می‌رود

اجرای مجدد «کسوف» پس از 5 سال

تئاتر مشترک ایران و آلمان در فرهنگسرای اندیشه