پایگاه خبری تئاتر: نمایش «تک نگاریهای محمود استاد محمد برای سکوت سپنج رنج و شکنج فرخنده» به نویسندگی محمود استاد محمد و کارگردانی شهرام گیل آبادی به عنوان اولین نمایش تلگرامی ایرانی از دوشنبه هشتم شهریورماه در پلاتواجرای مجموعه تئاتر شهر به صحنه میرود.
نمایشنامه «تک نگاریهای محمود استاد محمد برای سکوت سپنج رنج و شکنج فرخنده» نوشته زندهیاد محمود استاد محمد در سه بخش، ابتدا به زندگی فرخنده از کودکی تا مرگ، در بخش دوم به نبود نظم اجتماعی در جامعه باحضور انواع آدم ها اعم از فرهیختگان تا مردم کوچه و خیابان و در بخش سوم به موضوع ارتباط عاطفی پدر و فرزندی که پدر همه چیز را به فرزندانش میسپارد میپردازد. این در حالی است که شهرام گیل آبادی کارگردان این نمایش با سه طرح مدرن و تک پردهای به گونهای تعاملی از آموزههای ارتباط مستقیم با تماشاگر بهره میگیرد.
نمایش «تک نگاریهای محمود استاد محمد برای سکوت سپنج رنج و شکنج فرخنده» برای اولین بار با همراهی تماشاچیان در گروه تلگرام و برقرای ارتباط با بازیگران نمایش به روی صحنه میرود.
این اثر نمایشی با بازی نوشین حسن زاده، رویا فلاحی، نازنین مهیمنی، شمسی صادقی و فریدون محرابی از دوشنبه 8 شهریور ماه تا 31 در پلاتو اجرای تئاتر شهر به روی صحنه میرود و علاقهمندان برای تهیه بلیت از 30مرداد ماه با مراجعه به سایت تیوال میتوانند اقدام لازم را انجام دهند.
صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام
https://telegram.me/onlytheater
آغاز دور جدید «دوشنبههای نقد تئاتر» با نمایش «خروس میخواند»
عروسکهای روباتیک در شانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی
همکاری مجدد مهدی پاکدل و ایمان افشاریان در ˝فرانکشتاین˝
تخفیف تئاتر «امشب فقط برای تو» برای دانشجویان
«خسرو حکیم رابط» در بیمارستان بستری شد
دیدار سید حسن خمینی با عزت الله انتظامی
جدول اجراهای شانزدهمین جشنواره بینالمللی نمایش عروسکی تهران – مبارک
برگزاری کارگاه منطقهای نمایشنامه نویسی
حمیدرضا آذرنگ مقابل دوربین کیمیایی رفت
سکوت در تماشاخانه سه نقطه
اجرای نمایش «کروماکی» تمدید شد
مدیر بخش عکس جشنواره تئاتر فجر معرفی شد
نگار فروزنده و بازی در تئاتر « زنانی كه به بزها خیره شدند»
نمایش "هنر"در کنش معاصر روی صحنه میرود
همایون غنیزاده با «میسیسیپی نشسته میمیرد» در تالار وحدت
«جای خالی» در تماشاخانه همای سعادت
«صبح ب خیر» به صحنه میرود
معرفی طرحهای منتخب دو بخش مسابقه تئاتر خردسال و تئاتر خیابانی
قطبالدین صادقی: تئاتر حرفهای فرصت ماجراجویی ندارد
سمانه زندینژاد «نسبیت خاص» را به زوریخ میبرد
ایدههای اجرایی بخش اجراهای محیطی تئاتر فجر ارزیابی شدند
انتقاد سیما تیرانداز از تماشاخانههای خصوصی