نمایشنامه "خاطرات هنرپیشه نقش دوم" به قلمِ بهرام بیضائی جمعه پنجم شهریورماه ساعت 15 در تماشاخانه باران خوانش خواهد شد.

 

پایگاه خبری تئاتر: گروه جوانی که این نماشنامه را خوانش می‌کنند ، از دانش آموختگان مرکز آموزش دانشگاه تهران بوده و این نمایشنامه خوانی را سال گذشته نیز در تماشاخانه سه نقطه برگزار کرده اند.

خوانشگران این نمایشنامه خوانی  حامد هاشمی، رضا گل محمد زاده، محبوبه تفضلی، مهرشاد شهسوار حقیقی، محمد غلامی، امیرحسین صمیمی، سید نیما سید موسوی، سعید شیشه گر، زینب ایزدپناه و مهتاب شیروانی هستند.

همچنین سایرعوامل این نمایش طراح و کارگردان مهرشاد شهسوار حقیقی ، موسیقی گروه شاکورد(مسعود خزائی-حسین سلیمی-رضا حسنی)، منشی صحنه زهرا فلک دوست، مارال صاره راز، طراح پوستر حامد هاشمی، عکس و تصویربرداری  مارال طبرزدی، محمد رضا پندی، نازنین بهشتی پور و نور و صدا پویا زینال زاده هستند.


 

"خاطرات هنرپیشه نقش دوم" که در سال 1360 توسط بهرام بیضائی نوشته شده است، یک بار در سال 82 توسط هادی مرزبان با گروهی متشکل از 50 بازیگر در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفت که با استقبال بسیار خوب مخاطبان روبه‌رو شد. و پس از آن نیز توسط گروه های گوناگونی اجرا و یا خوانش شده است که ازمهمترین آنها خوانش آن به کارگردانی محمد رحمانیان است.


 

 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater



اخبار تئاتر

آغاز دور جدید «دوشنبه‌های نقد تئاتر» با نمایش «خروس می‌خواند»

عروسک‌های روباتیک در شانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی

همکاری مجدد مهدی پاکدل و ایمان افشاریان در ˝فرانکشتاین˝

تخفیف تئاتر «امشب فقط برای تو» برای دانشجویان

«خسرو حکیم رابط» در بیمارستان بستری شد

دیدار سید حسن خمینی با عزت‌ الله انتظامی

جدول اجراهای شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران – مبارک

برگزاری کارگاه منطقه‌ای نمایشنامه نویسی

حمیدرضا آذرنگ مقابل دوربین کیمیایی رفت

سکوت در تماشاخانه سه نقطه

اجرای نمایش «کروماکی» تمدید شد

مدیر بخش عکس جشنواره تئاتر فجر معرفی شد

نگار فروزنده و بازی در تئاتر « زنانی كه به بزها خیره شدند»

نمایش "هنر"در کنش معاصر روی صحنه می‌رود

همایون غنی‌زاده با «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» در تالار وحدت

«جای خالی» در تماشاخانه همای سعادت

«صبح ب خیر» به صحنه می‌رود

معرفی طرح‌های منتخب دو بخش مسابقه تئاتر خردسال و تئاتر خیابانی

قطب‌الدین صادقی: تئاتر حرفه‌ای فرصت ماجراجویی ندارد

سمانه زندی‌نژاد «نسبیت خاص» را به زوریخ می‌برد

ایده‌های اجرایی بخش اجراهای محیطی تئاتر فجر ارزیابی شدند

انتقاد سیما تیرانداز از تماشاخانه‌های خصوصی