نمایش «بادی که تورا خشک کرد، مرا برد» کاری از علی نرگس‌نژاد، از ۲۷ آذر ماه با بازی پژمان جمشیدی، بازیگر تازه وارد تلویزیون و بازیکن پیشکسوت فوتبال، در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر:  نمایش «بادی که تورا خشک کرد، مرا برد» کاری از علی نرگس‌نژاد، از 27 آذر ماه در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

این نمایش موضوعی اجتماعی دارد و درباره زندگی یک زوج، نقش این دو زوج را پژمان جمشیدی و بهاره رهنما بازی می‌کنند.

نرگس‌نژاد که پیش از این نمایش «خانه سربی» را روی صحنه برده است، این‌بار قرار است از چهره تازه وارد تلویزیون، پژمان جمشیدی در نمایش خود بهره بگیرد. پیش از این قرار بود تنها نمایش «مخمصه» در تالار حافظ روی صحنه برود که با تغییر زمان اجرای این نمایش، نمایش «بادی که تورا خشک کرد، مرا برد» در جدول برنامه‌های تالار حافظ جای گرفت.

جمشیدی پیش از این درباره حضورش در نمایش «بادی که تورا خشک کرد، مرا برد» گفته بود: «من خیلی تئاتر می‌بینم و خیلی دوست دارم. به اعتقاد من تئاتر همانند فوتبال است، چراکه در تئاتر مانند فوتبال شما مستقیم با تماشاگر در ارتباط هستید و نفس به نفس آن عشق و محبت را می‌گیرید. وقتی علی نرگس‌نژاد به من پیشنهاد داد، نتوانستم این پیشنهاد را رد کنم، اهالی تئاتر به این موضوع حساس هستند و شاید هرکسی را به راحتی در جمع خود نپذیرند.»

نمایش «بادی که تورا خشک کرد، مرا برد» با مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیط 20 هزار تومان قرار است از 27 آذر ماه تا 27 دی ماه هر روز ساعت 18:30 در تالار حافظ روی صحنه برود.