مجید بهرامی بازیگر جوان تئاتر و سینما که مدتی پیش دچار بیماری سرطان مغز استخوان شده بود، علی‌رغم درمان اولیه بار دیگر دچار بیماری شد و حالا به نقطه بحرانی رسیده است.

پایگاه خبری تئاتر: مهدی بهرامی برادر این بازیگر درباره وضعیت جسمانی او گفت: بعد از درمان اولیه مجید در آلمان و بازگشت او به ایران، بیماری‌اش بار دیگر بازگشت و ناچار شدیم دوباره او را به آلمان بفرستیم زیرا پزشکان در ایران تشخیص دادند، بهتر است ادامه درمانش همان‌جا انجام شود.

او ادامه داد: متأسفانه بیماری مجید پیشرفته‌تر از قبل شد، ضمن اینکه پولی که با خودش به همراه برده بود، به پایان رسید و حالا در شرایط بسیار سختی به سر می‌برد چون علاوه بر هزینه‌های درمان باید هزینه اقامت در آلمان را هم بپردازد.

بهرامی با اشاره به لزوم حمایت از برادرش خاطر نشان کرد: مجید امروز نیازمند پشتیانی و کمک است اما متأسفانه هیچ یک از مسئولان حالی از او نمی‌پرسند، در دوره قبلی معاون هنری پیشین و آقای عظیمی مسئول موسسه حمایت از هنرمندان بیمار، کمک بسیار زیادی به ما کردند اما این کمک‌ها امروز قطع شده است.

وی اضافه کرد:‌ نیمی از درمان مجید انجام شده اما ادامه درمانش بسیار حیاتی است. از سوی دیگر بیماری به کلیه او آسیب زده و باید کلیه‌اش هم جراحی شود ضمن اینکه همزمان شیمی‌درمانی هم می‌شود و مشکلات بسیار زیادی به لحاظ مالی داریم.

بهرامی افزود: بیمارستان آلمانی که مجید در آن بستری است، اعلام کرده که دیگر نمی‌توان کاری انجام دهد. خودمان تلاش کردیم و افراد خیری را پیدا کردیم و کمک‌هایی را فرستادیم اما حالا این کمک‌ها هم به پایان رسیده است. خود مجید هم در بیمارستان یک نمایشگاه عکس برگزار کرد و هر چند دولت آلمان از این نمایشگاه خیلی استقبال کرد اما خیلی کمک مالی انجام نشد.

مهدی بهرامی گفت: در این شرایط ناچارم پدر و مادرم را با خود همراه کنم و با هم به دیدن آقای مرادخانی معاون هنری جدید برویم تا شاید ایشان در جریان مشکل ما قرار بگیرند و برای مجید کاری انجام بدهند.

او ادامه داد: از سوی دیگر خواهرم باید تا چند روز آینده برای پیوند مغز استخوان به آلمان برود. البته هزینه درمان مجید مانند قبل زیاد نیست اما به هر حال او دیگر به نقطه بحرانی رسیده و باید درمانش را ادامه بدهد.

مجید بهرامی بازیگر جوان تئاتر و سینما حدود سه سال پیش دچار بیماری سرطان مغز استخوان شد. در آن دوره بسیاری از مردم و هنرمندان با همراهی مسئولان وقت، هزینه‌های درمان او را تأمین کردند و این بازیگر جوان برای انجام عمل پیوند مغزاستخوان به آلمان سفر کرد. درمان اولیه او با موفقیت همراه شد اما امسال بار دیگر بیماری او بازگشت و مجید بهرامی ناچار شد برای ادامه درمانش بار دیگر رهسپار آلمان شود.

در حال حاضر این بازیگر در بیمارستانی در آلمان بستری است تا دوباره عمل پیوند مغز استخوان را پشت سر بگذارد.