پروانه نمایش «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان صادر شد.
شب پیش در مراسم اهدای جوایز بفتا، «۱۹۱۷» ساخته سم مندس با کسب ۷ جایزه، برنده بزرگ شب شد.
بازیگران نمایش منگیا، نوشته و کارگردانی سلما سلامتی اعلام شدند.
نشست خبری فیلم بی صدا حلزون به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده در دومین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
نشست خبری فیلم تومان به کارگردانی مرتضی فرشباف در دومین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
نشست خبری فیلم شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت در دومین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
حکایت «درخت گردو»، حکایت رنج و محنت و تنهایی است. حکایت برگهایی که بر زمین میریزند، طفلهای معصومی که شوربختانه پرپر شده و بچههای بهشت لقب میگیرند و مردی جوان که در اوج آرزومندی و خواست زندگی، داغدار غمی دائمی و حُزنی جانکاه میشود.
فیلم بی صدا حلزون به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.
فیلم تومان به کارگردانی مرتضی فرشباف در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.
«خروج»، برخلاف ادعاهای مطرح شده، از نظر سیاسی فیلمِ آنچنان تند و رادیکالی نیست. آنچنان بُرّنده و مهاجم نیست. مخصوصا در شرایط ملتهبِ امروزِ این جامعه. «خروج» بیشتر «عاشقانه» است.
بابک حمیدیان در پاسخ به برخی مطالب مطرح شده در برنامه هفت به دنبال انصرافش از جشنواره فجر نوشت.
نشست خبری فیلم شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت در دومین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
نشست خبری فیلم بی صدا حلزون به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده در دومین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
نشست خبری فیلم تومان به کارگردانی مرتضی فرشباف در دومین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
نشست خبری فیلم «شنایپروانه» با حضور عوامل و بازیگران فیلم آغاز شد.
نشست خبری «بیصداحلزون» با حضور عوامل و بازیگران این فیلم در پردیس ملت برگزار شد.
نشست خبری فیلم «تومان» با حضور عوامل و بازیگران فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
فیلم و فیلمنامه، بر اساس الگوی ژانری تریلرهای سیاسی جنگ سرد شکل گرفتهاند که پدرِ فرمی اکثرشان هیچکاک است چه در آثار خودش، چه در تمامی آثاری که پس از گرم شدن تنور «همه جاسوس شورویاند مگر آنکه خلافاش ثابت شود» در دوران مککارتیسم ساخته شدند
عامهپسند فیلمی دربارهی یائسگی است. زنان جوان در فیلم، بیش از هر کسی با زنان سالخورده در نبرد هستند تا زندگی و کسب و کار را از سالخوردهها بدزدند.
تجربه و ساخت آثاری توسط مردان که توانسته حس زنان، مسائل، مشکلات، دغدغه ها، نیازها و … زنان را به گونه ای بازنمایی کند که زنان با آن همذات پنداری داشته باشند، وجود «سبک زنانه» را نفی می کنند. به نظر می رسد سهیل بیرقی با سومین اثر خود توانسته تا حد زیادی این فاصله را از بین ببرد.