فراخوان پانزدهمین دورهی جوایز ایسفا منتشر شد.
فیلم کوتاه «مورچه» به تهیهکنندگی کمال خلیلی، به کارگردانی میلاد فیض الله بیگی و نویسندگی مهدی اصغری روی میز تدوین قرار گرفت.
پوستر و تیزر فیلم کوتاه «گوزن» که در بخش داستانی جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور دارد، رونمایی شد.
جدول نمایش های حضوری و آنلاین سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران منتشر شد.
مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران پایان همکاری این انجمن با المپیاد فیلمسازی نوجوانان بعد از گذشت ۴ سال همراهی را تایید کرد.
ترجمه کتاب «عکاسی و روانکاوی» به همت انتشارات انجمن سینمای جوانان ایران در سی و هشتمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران معرفی میشود.
چهار فیلم کوتاه «ما تنها نیستیم»، «منفیِ ۳۶۲۵»، «هفت سال ده روز کم» و «دو روز» در جشنواره «رد راک» آمریکا حضور پیدا می کنند.
عناوین فیلمهای راهیافته به بخش مسابقه بینالملل سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران اعلام شد.
فیلم کوتاه «حفره» به کارگردانی امیر رویینی از جشنواره لهستان جایزه گرفت.
اسامی فیلمهای داستانی راهیافته به بخش مسابقه ملی سی و هشتمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران اعلام شد.
فیلم کوتاه «یوشید» و «باخ» در بخش رقابتی بیستمین دوره جشنواره بین المللی «رجو» در کشور ایتالیا به نمایش گذاشته می شوند.
فیلم کوتاه «آپارات» ساخته حسن نجمآبادی به جشنوارهای در آمریکا راه پیدا کرد.
«موسیقی و صدا در فیلم تجربی» نوشته هالی راجرز و جرمی بارام با ترجمه وحیدالله موسوی پژوهشگر و استاد سینما در سی و هشتمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران معرفی میشود.
فیلم کوتاه «جبرئیل» ساخته یوسف کارگر به جشنوارهای در فرانسه راه پیدا کرد.
فیلم کوتاه «طعم شیرین تاریکی» به بخش مسابقه بین الملل هشتمین دوره جشنواره جهانی فیلم کودک و نوجوان شارجه در امارات متحده عربی راه پیدا کرد.
فیلم کوتاه «رو در رو» به کارگردانی علی دولت آبادی آماده نمایش شد.
فیلمبرداری فیلم کوتاه «زنی که شاعر بود» به نویسندگی صحرا فتحی و کارگردانی سعید دشتی به پایان رسید.
محل اکرانهای حضوری سی و هشتمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران مشخص شد.
۲ فیلم کوتاه «مرگ تدریجی» و «در زندگی بعدی» ساخته آمین صحرایی به جشنواره «سینماگیا» راه یافتند.
فیلم های مستند راه یافته به بخش مسابقه ملی سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.
سیاوش چراغی پور بازیگر سینما معتقد است بهواسطه تعدد حضور در فیلم های کوتاه بهعنوان بازیگر حکم پدربزرگ سینمای کوتاه را پیدا کرده است.