زاخاری لوی نقش اصلی فیلم «سقوط آزاد» را برای اولین ساخته سینمایی زوئی بل (سینماگر زن نیوزیلندی و دستیار کوئنتین تارانتینو) بازی می‌کند.
چارسو پرس: زوئی بل سال های زیادی به عنوان دستیار اول بدلکاری کوئنتین تارانتینو کار کرده است.
این سینماگر زن که اصلیتی نیوزیلندی دارد، از سوی حرفه‌ای‌های سینما به عنوان یکی از بهترین استادان هنر بدلکاری معرفی شده است.

فیلمنامه سقوط آزاد را شان فینگان و گرگ مکسول نوشته‌اند و یک پدر سرگردان را در راس ماجراهای خود دارد.
خط اصلی داستان این درام پرتنش و غیرمتعارف، در رابطه با تلاش‌های این پدر برای برقراری ارتباط دوباره با دختر نیمه روانی خود است.

در جریان یک سفر کوهنوردی به قله‌ای دوردست، این رابطه پدر و فرزندی در محک امتحان و آزمایش قرار می گیرد. زمانی که یک حادثه پیش بینی نشده این دو را در قلب صخره های کوه بلند رها کرده و آنها را در معرض خطر مرگ قرار می‌دهد، این رابطه شکل دیگری به خود می‌گیرد.

قرار است کار تولید و فیلمبرداری سقوط آزاد اواخر سال جاری میلادی در لوکیشن های کشور نیوزیلند و استرالیا شروع شود.

زوئی بل در کنار همکاری با فیلمهای دو دهه اخیر تارانتینو، با فرانچایزهای بلاک باستری هم چون «ثور» و «مرد آهنی/ آیرن من» هم همکاری داشته است.

زاخاری لوی در چند سال اخیر تلاش زیادی کرده تا نام خود را وارد فهرست ستارگان درجه یک هالیوود قرار دهد.
تا امروز مجموعه اکشن ابرقهرمانانه «شزم!» معروفترین فیلم کارنامه سینمایی او به حساب می آید. این اکشن کمیک استریپی نتوانسته موفقیت بقیه بلاک باسترهای ابرقهرمانانه را تکرار کند.

«سقوط آزاد» با هزینه‌ای حدود ۳۰ میلیون دلار توسط شرکت مستقل فیلمسازی لاینزگیت تهیه می شود و تابستان سال آینده میلادی، به عنوان زمان اکران عمومی آن تعیین شده است.

لوی که نقش پدر را در این فیلم بازی می کند می گوید در کنار درام داستان، سکانس های کوهنوردی اکشن جذابی در آن وجود دارد و تمام صحنه های بدلکاری های فیلم توسط خود بل خلق و طراحی می‌شود.