مسئول واحد هنرهاي نمايشي حوزه هنري استان بوشهر برنامه‌هاي اين واحد را تا پايان سال جاری تشریح كرد.

پایگاه خبری تئاتر:  مهدي ضيغمي‌نژاد؛ مسئول واحد هنرهاي نمايشي حوزه هنري استان بوشهر؛ گفت: در راستای ارج ‌گذاشتن به نويسندگان هم‌استانی، ششمین شب‌های نمایش‌نامه‌خوانی‌ را در پايان آذر‌ماه برگزار مي‌كنيم. در این شب‌های نمایش‌نامه‌خوانی، ضمن برگزاری بزرگداشت استاد حسن مختارزاده؛ نویسنده وکارگردان هم‌استانی؛ قرار است مروری بر آثار و خوانش نمایش‌نامه‌های این هنرمند نیز انجام گیرد.

 
وی ادامه داد: یک دوره سه ماهه كارگاه آموزش متد بازيگري نیز زير نظر استاد احمد آرام از ابتدای  دي ماه برگزار خواهد شد. ‏همچنين در صددیم تا در دي ماه سال جاری ورك‌شاپ آموزش كارگرداني پيشرفته را زير نظر يكي از اساتيد به نام كشور برگزار کنیم.
 
ضيغمي‌نژادافزود: در بهمن ماه نيز سیزدهمین جشنواره تئاتر کارگاهی و اتود مثل سال‌هاي گذشته و با جديت برگزار خواهد شد. ضمن آن‌که امسال نمايش‌هايی كه در طول سال در كارگاه اين حوزه به اجرا درآمده‌اند در اولويت قرار دارند. در مراسم اختتاميه این جشنواره نیز از يكي از پيشكسوتان و فعالان تئاتر استان بوشهر تجليل خواهد شد.
 
مسئول واحد هنرهاي نمايشي حوزه هنري استان بوشهر در پایان گفت: برپایی اولين كارگاه آموزش تخصصي گريم  ويژه بانوان و برگزاری مراسم اختتاميه دومين جشنواره نمايش‌نامه‌نويسي از دیگر برنامه‌های این مرکز تا پایان سال 92 خواهد بود.