جلسه نقد و بررسي نمايش "سه روايت از زندگي" نوشته ياسمينا رضا و به كارگرداني ساعده لرستاني روز دوشنبه مورخ ٢٩ آذرماه توسط كانون ملي منتقدان تئاتر ايران برگزار مي‌شود.

 

پایگاه خبری تئاتر: اين کانون با حمايت مركز هنرهاي نمايشي در راستای گسترش کمی و کیفی نقد حضوری تئاتر همچنين تلاش براي ارتقاء و پويايي بيشتر تئاتر كشور، در غالب برنامه‌ی "دوشنبه‌های نقد تئاتر" هر هفته با حضور منتقدان عضو این کانون و عوامل اجرایی نمایش‌ها، به نقد و بررسی یکی از نمایش‌های روی صحنه مي‌پردازد.
 
يازدهمين برنامه از دور جديد جلسات "دوشنبه‌هاي نقد تئاتر" در سال ٩٥، به نقد و بررسي نمايش "سه روايت از زندگي" نوشته ياسمينا رضا و به كارگرداني ساعده لرستاني اختصاص دارد. در اين جلسه كه پس از اجرای این نمایش در تماشاخانه پايتخت از مجموعه كنش معاصر برگزار خواهد شد، سيد جواد روشن به عنوان كارشناس و مدير جلسات دوشنبه‌هاي نقد، حميد كاكاسلطاني؛ منتقد و كارشناس تئاتر همچنين كارگردان، بازيگران و برخي عوامل نمايش حضور خواهند داشت. 

 
لازم به ذكر است ورود به این نشست‌ها برای تمامی علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر تئاتر آزاد است. نمايش "سه روايت از زندگي" با بازي ساغر عزیزى، بهزاد جاودان فرد، نازنین کریمى و میثاق زارع ساعت ١٩:٣٠ در مجموعه كنش معاصر به روي صحنه خواهد رفت.



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:
 

اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان / اعلام برگزیدگان

جعفر والی پیشکسوت تئاتر درگذشت

صدا بردار تئاتر باید کارگردانی صدا کند

اعلام ۱۰ اثر برگزیده بخش نسل نو جشنواره تئاتر فجر

رونمایی از دو کتاب زندگی نامه جبار باغچه بان

پوستر نمایش "حادثه در ویشی" رونمایی شد

ادوارد آلبی موضوع دومین شماره "نقد هنر"

انتقاد یک کارگردان از تماشاخانه ارغنون به دلیل عدم تعهد به قرارداد

حسین پاکدل «کابوس حضرت اشرف» را به فجر می‌برد

«ماتریوشکا» تا ۱۹ دی ماه روی صحنه می‌ماند

تازه‌ترین نمایش‌های تماشاخانه پالیز معرفی شدند.

«بانوی گم‌شده» با مهشاد مخبری روی صحنه می‌رود