سمینار بین‌لمللی «تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیردولتی» با ارائه 30 مقاله پژوهشی از ایران و کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود.

 

پایگاه خبری تئاتر: سمینار بین‌المللی تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیردولتی از 15 تا 17 اسفند ماه 1395 در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر تهران برگزار و طی سه روز 30 مقاله علمی و پژوهشی از سوی صاحبنظران تئاتر ارائه خواهد شد.

در این سمینار سه روزه 16 مقاله از ایران و مقالاتی از کشورهای روسیه، ایتالیا، مکزیک، آذربایجان، اسپانیا، نیجریه، گرجستان، مجارستان، ارمنستان، آلمان، هند و قزاقستان ارائه می‌شود.

هیات علمی سمینار بین‌المللی تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیردولتی را حسین سلیمی، علی منتظری، فرهاد مهندس‌پور، محمدباقر قهرمانی و حمیدرضا شش‌جوانی و دبیری آن را نیز مهرداد رایانی مخصوص برعهده دارند.

سمینار «تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیردولتی» که با ریاست مهدی شفیعی برگزار می‌شود با برگزاری 7 میزگرد در محورهای موضوعی ضرورت‌ها، قوانین، فرصت‌ها و موانع در بخش غیردولتی تئاتر، نمونه‌ها و الگوهای موفق در بخش غیردولتی تئاتر، شناخت ظرفیت‌های بخش غیردولتی تئاتر (بازاریابی، توسعه‌ی مکان‌های اجرا، تبلیغات، اطلاع‌رسانی و...)، رابطه‎‌ تئاتر خصوصی و بخش دولتی (اقتصاد، قوانین و مقررات، نظارت، هدایت و...)، ضرورت و نقش صنوف در حمایت و ارتقای بخش غیردولتی تئاتر (مؤسسات تخصصی تئاتر)، نقش دانشگاه در تقویت فعالیت‌های بخشِ غیردولتی تئاتر در طول 3 روز همراه خواهد بود.



 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

«یوجینو باربا» تعزیه ایران را تحسین کرد

اصغر خلیلی «میراث» بهرام بیضایی را به تماشاخانه سنگلج می‌برد

اجرای دو استندآپ کمدی و یک نمایش ایرانی در سوئد

رحمانیان «به نام تمام مادران» را اجرا می‌کند

حسن معجونی و لیلی رشیدی با «لیرشاه» در ایرانشهر

نمایشنامه «قواعد بازی» منتشر شد

«یک ماه با نمایشنامه نویسان معاصر فرانسه» در تئاتر شهر

صالحی امیری: بودجه تئاتر در سال 96 دو برابر می شود

اختتامیه جشنواره تئاتر فجر با صدای استاد شجریان / معرفی برگزیدگان