فیلم جذاب و مورد انتظار Joker: Folie à Deux ساخته تاد فیلیپس که رویارویی جوکر و هارلی کوئین را به تصویر می‌کشد، از دوربین‌های آی‌مکس بهره برده است.
چارسو پرس: در حالی که دنیای سینمایی جدید دی‌سی در سال ۲۰۲۵ میلادی آغاز به کار خواهد کرد اما تا آن زمان می‌توانیم به تماشای دنباله مورد انتظار فیلم جوکر تحت عنوان Joker: Folie à Deux بپردازیم. ساخته جاه‌طلبانه تاد فیلیپس که در بستری از فضای موزیکال و تیره و تاریک قصد دارد تا رابطه دیوانه‌وار میان جوکر و هارلی کوئین با نقش آفرینی واکین فینیکس و لیدی گاگا را به تصویر بکشد و بدین منظور، کارگردان این دنباله تصمیم گرفته تا از دوربین‌های آی‌مکس استفاده نماید و بهترین تجربه ممکن را برای مخاطبین به ارمغان بیاورد.

پیشرفت تکنولوژی در حوزه سینما سبب گشته تا مردم با ورود به سالن‌های سینما، تجربیاتی خارق‌ العاده داشته و به عنوان مثال امسال فیلم‌های Dune: Part Two و Kingdom of the Planet of the Apes با فناوری آی‌مکس به نمایش در آمده و موفق شده‌اند تا جلوه‌های بصری چشمگیر و منحصر به فردی را به معرض نمایش بگذارند. حال تاد فیلیپس برای نمایش Joker: Folie à Deux تصمیم گرفته تا یک قدم پا را فراتر گذاشته و به صورت محدود این دنباله را در فرمت آی‌مکس ۷۰ میلیمتری نمایش دهد.

رویکردی که سبب خواهد شد تا روایت سراسر دیوانگی جوکر و هارلی کوئین در صفحه نمایش به شکلی خارق العاده به نمایش در آمده و تجربه‌ای تکرار نشدنی را برای مخاطبینش رقم بزند. سال گذشته کریستوفر نولان با فیلم Oppenheimer نیز همین رویکرد را در پیش گرفت و سبب شد تا ۲۰ درصد از فروش کل این فیلم برنده جایزه اسکار از سینماهای آ‌ی‌مکس تامین گردد. سینماهایی که سکانس‌ها را بسیار بزرگ‌تر، شفاف‌تر و تاثیرگذارتر به ارمغان خواهند آورد.

فیلم Joker: Folie à Deux در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) اکران خواهد شد.