با فرو ریختن سقف تئاتر آپولوی لندن و لغو برنامه‌های جاری این تئاتر به مدت دو روز، انجمن تئاتر لندن اعلام کرد تمامی سالن‌های نمایش از نظر امنیت ساختمانی بررسی می‌شوند.

پایگاه خبری تئاتر:  بعد از اینکه در روز پنجشنبه شب 19 دسامبر بخشی از سقف تئاتر آپولوی لندن ریزش کرد و بیش از هفتاد و پنج نفر را زخمی کرد، مالکان این تئاتر اعلام کردند که نمایش‌های روز جمعه و شنبه "اتفاق جالب سگ در نیمه شب" لغو شده است.

انجمن تئاتر لندن روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد: از طرف صنعت تئاتر لندن، افکار و احساساتمان با تمام کسانی است که در حادثه تئاتر آپولو زخمی شدند.

انجمن تئاتر لندن همچنین از خدمات اورژانس لندن نیز برای پاسخ‌دهی سریع و آرامشان و از کارکنان تئاتر برای رفتار حرفه‌ای‌شان در رویارویی با این وضعیت، تشکر کرد.

دلیل دقیق ریزش سقف هنوز در دست بررسی است و روشن نشده که چه عاملی این مشکل را به وجود آورد. کمپانی نیمکس مالک تئاتر برای پیدا کردن دلیل این حادثه با مسئولان همکاری می کند. بعضی گزارش ها به این موضوع اشاره دارند که عصر روز پنجشنبه توفان و باران شدیدی به وقوع پیوست که باعث ریزش آب از درون شکاف‌های سقف شد.

شورای شهر وست‌مینستر در آینده نزدیک گزارشی از بررسی ساختمان تئاتر ارایه می‌کند. یکی از محورهای اصلی این گزارش بررسی تاثیرات آب و هوا بر روی این ساختمان صد ساله خواهد بود. انجمن تئاتر لندن می گوید سالن در زمان اجرای تک تک تئاترها مورد بررسی امنیتی دقیق قرار می‌گیرند و به این موضوع اشاره کرد که اتفاق‌هایی مانند این بسیار نادر هستند.

فصل قبل از تعطیلات کریسمس برای تئاترها یکی از شلوغ ترین فصل‌های سال است.

نمایش "اتفاق جالب ..." که با اقتباس از رمان سال 2003 مارک هادون به روی صحنه رفت از پرطرفدارترین نمایشنامه‌های در حال اجرای لندن است. این نمایش که درباره یک پسر پانزده ساله ریاضی‌دان است که سندروم اسپرگر دارد، در ماه آوریل از تئاتر ملی به تئاتر آپولو منتقل شده بود و تا به حال به عنوان برنده هفت جایزه الیویر، بزرگترین جایزه تئاتر بریتانیا معرفی شده است.