اکبر عبدی بازیگر و کارگردان تئاتر از حضور مجدد خود از بهار سال آینده در عرصه تئاتر و اجرای چندین اثر نمایشی به مدت یک سال خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر:  این بازیگر سینما و تئاتر درباره فعالیت خود در عرصه هنر نمایش به خبرنگار مهر گفت: طی سال جاری مدام در پروژه‌های مختلف قرارداد بستم و در نهایت تصمیم گرفتم که در مجموعه تلویزیونی "پایتخت 3" به کارگردانی سیروس مقدم بازی کنم. بعد از پایان فیلمبرداری این مجموعه تمرین‌های یک اثر نمایشی را آغاز خواهم کرد.

عبدی درباره زمان تمرین و اجرای یک اثر نمایشی به کارگردانی خود توضیح داد: از بهار سال آینده قصد دارم تمرین و اجرای یک اثر نمایشی کوچک را انجام دهم و از دل تمرین و اجرای این اثر، تمرین‌های نمایش "مشدی عباد" یا "سوپربقال ایرونی" را نیز آغاز کنم.

این کارگردان و بازیگر درباره مکان اجرای عمومی نمایش‌های مدنظر خود گفت: با سالن سیمرغ واقع در هتل سیمرغ تهران برای سال 93 به مدت یک سال قرارداد بسته‌ایم تا در آن نمایش اجرا کنیم.

کارگردان نمایش "اکبرآقا آکتور تئاتر" در پایان تأکید کرد: سال 93 به مدت یک سال به تولید و اجرای تئاتر خواهم پرداخت و ابتدا یکی از نمایشنامه‌های کمدی لاله‌زار قدیم را اجرا خواهیم کرد و بعد از آن به سراغ نمایشنامه‌های دیگر خواهیم رفت.

اکبر عبدی طی یک دهه اخیر به عنوان بازیگر در دو نمایش "بنگاه تئاترال" به کارگردانی زنده‌یاد محمود استادمحمد و "پنجره فولاد" به کارگردانی مهدی متوسلی به ایفای نقش پرداخت و نمایش "اکبرآقا آکتور تئاتر" را هم با کارگردانی و بازی خود در تماشاخانه سنگلج روی صحنه برد.

وی طی 2 سال اخیر قصد داشته تا نمایش "مشدی عباد" را تمرین و اجرا کند. نمایش "سوپربقال ایرونی" هم اثری بود که عبدی با کارگردانی و بازی خود در کشور کانادا تولید و اجرا کرد. وی در حال حاضر در مجموعه تلویزیونی "شاهگوش" داود میرباقری به ایفای نقش می‌پردازد.