نمایش «پناه کاه» به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه و رامین معصومیان روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت اجرا ندارد.

 چارسو پرس: نمایش «پناه کاه» به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه و رامین معصومیان روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت اجرا ندارد. همچنین این نمایش روزهای یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته به دانشجویان با ارایه کارت دانشجویی به گیشه عمارت ارغنون ۴۰ درصد تخفیف می‌دهد.


تعطیلی اجرای روز دوشنبه به دلیل افتتاحیه نمایش «خنکای ختم خاطره» به کارگردانی حامد ادوای است که در نمایش «پناه‌کاه» نقش مایکل را بازی می‌کند.


داستان «پناه کاه» درباره‌ رایان سرباز بزدلی‌ است که از میانه‌ یک جنگ آخرالزمانی می‌گریزد اما فرار او از این مهلکه او را به جای بهتری نمی برد. او در سوراخی می‌افتد که زیستگاه انسان‌هایی‌ است که سالیان دراز از تمدن دور بوده‌اند و در بدو ورودش و بی‌هیچ دلیلی تصمیم به اعدام او می‌گیرند. رایان تنها سه روز فرصت دارد تا زندگی‌اش را دوباره بخرد.


 حامد ادوای (مهمان از گروه گره)، آیدین بهاری، رامین جعفری، امین جلالی، مینا زرنانی، کاوه مرحمتی و آزاده مشعشعی بازیگران این نمایش هستند.


از کارهای قبلی فرید قادرپناه و رامین معصومیان می‌توان به کارگردانی نمایش‌های «شبی بیرون از خانه»، «آوریل ۱۹۱۲» و «بازگشت به خانه» اشاره کرد.