«درساژ» نخستین ساخته پویا بادکوبه در ادامه حضورهای جهانی در بخش نمایش‌های ویژه هشتمین جشنواره بین المللی ساخالین روسیه با نام (ON THE EDGE) به نمایش در می‌آید.

پایگاه خبری تئاتر: این فیلم در کنار آثاری از فیلمسازان همچون « دزدان فروشگاه» به کارگردانی هیروکازو کورئیدا برنده نخل طلا کن، «سوختن» ساخته لی چانگ دونگ و مکتوب،عشق من: آواز خواندن ساخته عبدالطیف کشیش و مردی که دن کیشوت را کشت ساخته تری گیلیام در بخش نمایشهای ویژه جشنواره ساخالین به نمایش درمی آید. ‏‎

«درساژ» به تهیه کنندگی روح الله برادری و سمیرا برادری که پیش از این در جشنواره جهانی فجر،برلین ۲۰۱۸،گرانادا،سیدنی استرالیا،شانگهای،ملبورن و افق های نو لهستان به نمایش درآمده و جوایزی از جمله جایزه ویژه هیات داوران برلین و سیمرغ بهترین فیلم اول جشنواره جهانی فجر را دریافت کرده است از امروز ۲ شهریور ماه در جشنواره ساخالین روی پرده می رود.

‏‎در این فیلم علی مصفا، شبنم مقدمی، هوشنگ توکلی،علیرضا ثانی فر،علیرضا آقاخانی،سیامک ادیب،جلال فاطمی،لویی سیفی، یسنا میرطهماسب،باسط رضایی، به آفرید غفاریان،شایان فصیح زاده، رامبد مطلبی و با معرفی نگار مقدم به ایفای نقش می‌پردازند. ‏‎جشنواره فیلم ساخالین از 24 تا 31 آگوست 2018( 2 تا 9 شهریور) در شهر یوژنو - ساخالینسک در منطقه خاور دور در شرق روسیه برگزار خواهد شد. ‏‎پخش بین المللی «درساژ» برعهده دریم لب با مدیریت نسیرین میرشب است.