علاقمندان به خریداری بلیت های نمایش "بازگشت پسر نافرمان" نوشته محمد چرمشیر و کارگردانی علی راضی می توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر مراجعه کنند.

پایگاه خبری تئاتر: علی راضی که پیش از این نیز با اجرای نمایش هایی چون "یک بلیت برای بهشت"، "تولدت مبارک دن کیشوت"، "اسب های آسمان خاکستر می‌بارند"، "انتهای آسمان کجاست" و "در جست و جوی تاریخ تولد و انقراض ماموت ها" تولید آثاری مشترک با هنرمندان فرانسوی را در کارنامه هنری اش ثبت کرده است، قرار است از 8 اسفند ماه، نمایش "بازگشت پسر نافرمان" را با همکاری هنرمندان فرانسوی روی صحنه ببرد.
نمایش "بازگشت پسر نافرمان" با نقش آفرینی دو هنرمند فرانسوی،پوژاد بلز پرو و ناتالی متی و بابک کریمی بازیگر فیلم های "جدایی نادر از سیمین" و "گذشته"‌ از 8 اسفند ماه هر شب ساعت 18:30 و 20:30 در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به اجرا در می آید.
یه گزارش سایت خبری تئاتر، "پوژاد بلز پرو" در نمایش هایی به کارگردانی افرادی چون فلیسین ژوتنر و ایزابل استارکیه به ایفای نقش پرداخته است و در چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی نیز حضور قابل توجهی داشته است. وی در حرفه خود از حضور اساتیدی چون ریموند آکواویوا و تیری هارکور در استودیوی جردن بسویک بهره برده است.
بلز پوژاد پرو، که از موسسان کمپانی تئاتر "مای رود" است، در سال 2012 با علی راضی در تئاتر ملی آماندیه برای نمایش "در جست و جوی تاریخ تولد و انقراض ماموت ها" همکاری کرد.
گفتنی است علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی http://tamashakhaneh.ir/ticket بلیت های این نمایش را به صورت اینترنتی خریداری کنند.