ساعت اجرای دو نمایش «در انتظار گودو» و « ملکه زیبایی لی نین» به کارگردانی همایون غنی زاده در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر از چهارشنبه 30 بهمن ماه تغییر می کند.

پایگاه خبری تئاتر: ساعت اجرای نمایش «ملکه زیبایی لی‌نین» که از 18 بهمن ماه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته از چهارشنبه 30 بهمن تا پایان اجراهای خود از 18:30 به 20:30 تغییر پیدا می کند. این اثر نمایشی به کارگردانی همایون غنی زاده و بازی (به ترتیب حروف الفبا) ویشکا آسایش، سعید چنگیزیان، همایون غنی زاده، مهدی کوشکی در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر به صحنه می رود.

همچنین ساعت اجرای نمایش «در انتظار گودو» هم که از 18 بهمن ماه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته از چهارشنبه 30 بهمن ماه تا پایان اجرای از ساعت 20:30 به 17:30 تغییر پیدا خواهد کرد.

این نمایش به کارگردانی همایون غنی زاده و بازی(به ترتیب حروف الفبا) رضا بهبودی، علی سرابی، رامین سیار دشتی، باران معادی، پیمان معادی در تالار اصلی روی صحنه است.

علاقمندان می‌توانند برای خرید بلیت این دو اثر نمایشی به سامانه فروش بلیت اینترنتی «ایران کنسرت» و سامانه فروش بلیت اینترنتی «تیوال» مراجعه کنند.