فرزند محمود استادمحمد از آماده شدن یادداشت‌های این هنرمند فقید عرصه تئاتر برای انتشار خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: مانا استادمحمد درباره انتشار مجموعه یادداشت‌های پدرش با نام«چهره‌ام پوشیده بهتر» گفت: پس از این‌که این یادداشت‌ها را از ناشر قبلی (افراز) گرفتم، آن‌ها را برای چاپ به انتشارات روزبهان سپردم که قرار است به زودی برای گرفتن مجوز نشر به ارشاد برود، چون کار حروف‌چینی و مرحله تصحیح تمام این یادداشت‌ها به پایان رسیده است.

او درباره کتاب«چهره‌ام پوشیده بهتر» که شامل یادداشت‌های مطبوعاتی استادمحمد است، نیز گفت: یادداشت‌های آماده‌شده برای انتشار حدود 70 یادداشت است که مربوط به نوشته‌های پدرم در قبل و پس از انقلاب با موضوع تئاتر و همچنین مسائل اجتماعی است. البته امیدوارم پس از انتشار کتاب با کمک دوستان رسانه‌یی و اهالی مطبوعات دیگر یادداشت‌ها هم به دست‌مان برسد تا در چاپ‌های بعدی به کتاب اضافه کنیم.

فرزند استادمحمد در ادامه درباره انتشار دیگر آثار پدرش گفت: با توجه به این‌که هم‌اکنون برخی از نمایشنامه‌های ایشان در بازار کتاب نایاب است بنا بر صحبت‌های شفاهی که با برخی از ناشران آثار داشته‌ام، قرار شده برای تجدید چاپ آن‌ها اقدام شود. از جمله این نمایشنامه‌ها «آ سید کاظم» و «کافه مک‌اَدم» هستند که قرار شده برای تجدید چاپ‌شان در انتشارات ققنوس اقدام شود. همچنین نشر قطره قرار است «ای کاش که جای آرمیدن بودی» را شامل مجموعه نمایشنامه‌های پدرم به چاپ برساند.

 محمود استادمحمد، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر ایران، سوم مردادماه سال جاری و پس از یک دوره بیماری بر اثر ابتلا به سرطان کبد درگذشت.

او خالق نمایشنامه‌های زیادی از جمله «آ سیدکاظم»، «شب بیست‌ویکم»، «سرای رنج و شکنج» و «دیوان تئاترال» است.