کارگردان نمایش «هملت» گفت: این نمایش قرار است از 30 اردیبهشت ماه 93 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر بدون هیچ تغییری به روی صحنه برود.

پایگاه خبری تئاتر:  آرش دادگر در خصوص اجرای عمومی نمایش «هملت» اظهار داشت: این نمایش از 30 اردیبهشت ماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرای خود را آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه «هملت» بدون تغییر در گروه بازیگران اجرا خواهد شد، گفت: تنها تغییر در این نمایش مربوط به دکور است زیرا دکور اولیه بر اساس تالار حافظ طراحی شده بود.

کارگردان برتر سی و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تصریح کرد: نمایش «هملت» نوشته شهرام احمدزاده تلاشی برای مدرن کردن روابط انسانی از یک متن کلاسیک است تا تماشاگر بتواند مناسبات اجتماعی خودش را قابل لمس بداند. نگاهی که به متن شکسپیر شده از زاویه عشق، مرگ و زندگی است. این اثر تجربه متفاوتی در متن و اجراست و امیدواریم تماشاگر راضی باشند.

نمایش «هملت» با حضور مهران امام‌بخش، وحید راد، خسرو شهراز، امین طباطبایی، عمار عاشوری، محمدرضا علی‌اکبری، شبنم فرشادجو، بهروز کاظمی، حسام منظور، ساناز نجفی، اسمعیل صالحی، رسول مکوندی و مهراب رستمی توانست در بخش مسابقه بین‌الملل سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر جایزه بزرگ بخش بین‌الملل و جوایز برگزیده کارگردانی و طراحی صحنه را از آن خود کند.