کارگردان نمایش‌های عروسکی «کنسرت حشرات» و «کل کل حشرات» که به ترتیب در سیزدهمین و چهاردهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران - مبارک روی صحنه رفت، درباره چند طرح که برای کار عروسکی دارد صحبت کرد.

پایگاه خبری تئاتر: مریم سعادت که در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران - مبارک نمایش «کل کل حشرات» را روی صحنه برد ولی این اثر اجرای عمومی نشد، درباره فعالیت‌های جدیدش در زمینه تئاتر عروسکی به خبرنگار مهر گفت: چند طرح آماده در ذهنم دارم که اگر اجباری برای تولید آن‌ها وجود داشته باشد طی 20 روز می‌توانم آن‌ها را تحویل دهم تا اجرا شوند، اما هنوز این طرح‌ها را پیاده نکرده‌ام چون وضعیت اجرای عمومی نمایش‌های عروسکی مشخص نیست.

کارگردان نمایش «کل کل حشرات» یادآور شد: وقتی این نمایش را در جشنواره تئاتر عروسکی اجرا کردیم با استقبال خوب مخاطبان همراه بود اما علیرغم استقبال مخاطبان، برخورد خوبی با گروه «کل کل حشرات» نشد و سالنی برای اجرای عمومی در اختیار ما قرار نگرفت. این در حالی است که وقتی نمایش «کنسرت حشرات» را مردادماه در جشنواره سیزدهم تئاتر عروسکی اجرا کردیم مهرماه همان سال اثر را در سالن اصلی تئاتر شهر در قالب اجرای عمومی روی صحنه بردیم.

این هنرمند و کارگردان با سابقه تئاتر عروسکی برخوردهایی را که با هنرمندان تئاتر عروسکی می‌شود، مناسب ندانست و گفت: هیچ فرقی نمی‌کند که هنرمند تئاتر عروسکی دانشجو است یا مقیم تهران یا شهرستان، باید با هنرمندان تئاتر عروسکی برخورد مناسبی شود ولی متأسفانه اینگونه نیست.

سعادت در پایان تأکید کرد: علاقه و ذوق من در زندگی، تئاتر عروسکی و کار کردن در این زمینه است و اگر شرایط تئاتر عروسکی فراهم شود به صورت دائم در این عرصه فعالیت خواهم کرد.