رئیس مجموعه تئاتر شهر درباره موضوع مطرح شده از سوی برخی هنرمندان تئاتر مبنی بر اینکه به متقاضیان اجرا گفته شده برای اجرا در 6 ماه اول سال 93 قراردادی با هنرمندان منعقد نمی‌شود، تأکید کرد: این حرف شایعه است و به هیچ هنرمندی چنین حرفی را نزده‌ایم.

پایگاه خبری تئاتر: اتابک نادری درباره وضعیت اجرای آثار نمایشی در سال 93 در مجموعه تئاتر شهر به خبرنگار مهر گفت: هنرمندان متقاضی اجرا در مجموعه تئاتر شهر در سال آینده پیشنهادهای خود را ارائه داده‌اند و شورایی مشورتی در حال بررسی آثار پیشنهاد شده هستند. بعد از تأیید شورا زمان و سالن در نظر گرفته شده برای اجرای عمومی آثار را به صاحبانشان اعلام خواهیم کرد.

وی درباره موضوع مطرح شده از سوی برخی هنرمندان تئاتر مبنی بر اینکه به متقاضیان اجرا گفته شده در 6 ماه اول سال 93 در تئاترشهر قراردادی برای اجرا با گروه‌های نمایشی منعقد نمی‌شود، تأکید کرد: این حرف شایعه است و بنده در تئاتر شهر به هیچ هنرمندی چنین حرفی را نزده‌ام.

رئیس مجموعه تئاتر شهر درباره اینکه اعضای شورای مشورتی مجموعه چه تعداد هستند، گفت: در حال حاضر اعضای شورا 5 نفر هستند که شاید 2 یا 3 نفر دیگر به اعضای شورای مشورتی مجموعه تئاتر شهر افزوده شوند.

نادری درباره اینکه اعضای شورای مشورتی چه کسانی هستند یادآور شد: برای اینکه مشکلی برای اعضای شورا ایجاد نشود ترجیح می‌دهم نامی از آن‌ها برده نشود. احتمال دارد در نشستی رسانه‌ای نام اعضای شورا و برنامه‌های شورای مشورتی تئاتر شهر را اعلام کنیم.