رئیسیان در مردی بدون سایه فیلمنامه ای شلخته را به تصویر می کشد. فیلم شروع جذاب و نفسگیری دارد و در ادامه بستر لازم را برای رسیدن به اثری در خور را فراهم می آورد اما خیلی زودتمام داستانک هایی که قرار بود در امتداد داستان اصلی فیلم مکمل و پیش برنده کار باشند تبدیل به بار اضافی و نچسب فیلم می شوند.
پایگاه خبری تئاتر: رئیسیان در مردی بدون سایه فیلمنامه ای شلخته را به تصویر می کشد. فیلم شروع جذاب و نفسگیری دارد و در ادامه بستر لازم را برای رسیدن به اثری در خور را فراهم می آورد اما خیلی زودتمام داستانک هایی که قرار بود در امتداد داستان اصلی فیلم مکمل و پیش برنده کار باشند تبدیل به بار اضافی و نچسب فیلم می شوند.قصه سو ظن و خیانت زن و شوهر همیشه در داستان ها و سینما و تلویزیون برای مخاطب جذاب بوده اما مشکل فیلم آن است که تماشاگرش را دست کم گرفته و نمی تواند عامل انگیزشی سو ظن را در فیلم فراهم آورد. مرد(ماهان) فیلمساز فیلم مستند است تحصیل کرده و باسواد اما همین آدم از درک یک فیلم سرهم بندی شده. خیانت همسرش سایه بر نمی آید.نکات دم دستی و البته بی منطق فراوان فیلم مردی بدون سایه آن را تبدیل به اثری کم جان و فاقد جذابیت کرده است.
درخونگاه قصه ای که زود لو می رود
فیلم درخونگاه” ساخته سیاوش اسعدی ناامید کننده است و ملال آور.قصه فیلم خیلی زود لو می رودو مخاطب خیلی زود قصه انرا پیش بینی می کند.در نتیجه قصه خیانت در امانت توسط خانواده رضا اثرگذاری خود را از دست می دهد پس منتظر اتفاق تازه ای در قصه فیلم است که حضور شهرزاد مینا و دوست قدیمی و حتی پدر و لاجوردی داماد خانواده. می توانست اثرگذار باشد که همگی داستانک هایی عقیمندو البته تا پایان فیلم هم اتفاقی نمی افتد
https://teater.ir/news/17519