تئاتر موزیکال «کلینتون» که به تلاش برای حفظ ریاست جمهوری توسط بیل و هیلاری کلینتون می‌پردازد از 7 جولای در یازدهمین فستیوال سالانه تئاتر موزیکال نیویورک روی صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: فستیوال سالانه تئاتر موزیکال آمریکا (NYMF) که یازدهمین دوره خود را در سال 2014 برگزار می‌کند اطلاعاتی را درباره آثار شرکت‌کننده در این دوره از فستیوال اعلام کرد. در میان آثار معرفی شده و اطلاعات مربوط به آن‌ها، نام تئاتر موزیکال «کلینتون» دیده می‌شود.

این تئاتر موزیکال با کارگردانی پل و مایکل هاج از 7 تا 27 جولای 2014 (مصادف با 16 تیر تا 5 مردادماه) در فستیوال (NYMF) روی صحنه می‌رود. در این نمایش زندگی خودمانی خانواده‌‌ای پوشالی و وابسته به ریاست جمهوری روایت نمی‌شود بلکه تئاتر موزیکال «کلینتون» مربوط به دو عضو این خانواده یعنی بیل و هیلاری کلینتون و خواسته آن‌ها برای حفظ دوره و قدرت ریاست جمهوری، تغییر دادن آمریکا و نمایانگر این است که «سیاست ورزی یک نمایش سرگرم کننده برای انسان‌های کریه است».

این تئاتر موزیکال بعد از اجرا و کاندید شدن در بخش بهترین تئاتر موزیکال فستیوال «ادینبورگ» در سال 2012 و همچنین اجرا در سالن «Kings head» شهر لندن در سال 2013 به یازدهمین فستیوال سالانه تئاتر موزیکال نیویورک در ایالات متحده آمریکا رسیده است.