رئیس اداره فرهنگ و ارشاد دزفول از انتشار فراخوان دوازهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان با حضور هنرمندان ۱۱ استان و با شعار « قصه، بازی، نمایش» در این شهرستان خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر:نادر سعادتی فرد اظهار کرد: دهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با حضور هنرمندان ۱۱ استان شامل خوزستان، همدان، اصفهان، فارس، بوشهر، لرستان، ایلام، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمر و کرمانشاه با شعار  «قصه، بازی، نمایش» به مدت چهار روز از چهاردهم تا هفدهم بهمن ماه امسال و مصادف با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان دزفول برگزار می شود.

وی افزود: امسال این جشنواره با همکاری و همیاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، انجمن هنرهای نمایشی استان، شورای راهبردی تئاتر و کانون تئاتر کودک و نوجوان خوزستان در دو بخش صحنه ای و نمایش نامه نویسی برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول عنوان کرد: امید است که بتوانیم در راستای ایجاد فضای نشاط و شادی بین کودکان و نوجوانان با القای پیام ها و مفهوم های معنوی و سازنده به آنها گامی ارزنده در جهت رشد و بالندگی فرهنگی و اجتماعی نسل کودک و نوجوان برداریم.

سعادتی فرد گفت: طبق تقویم اعلام شده مهلت ارسال متون و فیلم های نمایشی تا چهاردهم دی ماه سال جاری است و آثار پذیرفته شده بیست و چهارم دی ماه برای شرکت در جشنواره اعلام می شوند؛ ضمن اینکه دبیرخانه این جشنواره در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول همه روزه به جز ایام تعطیل آماده پاسخگویی است.

 تمام ۱۱ دوره قبلی این جشنواره نیز به میزبانی شهرستان دزفول برگزار شده است اما تا سه سال پیش جشنواره مذکور به صورت استانی برگزار می شد و امسال سومین سال پیاپی است که این جشنواره به سطح منطقه ای ارتقاء یافته است.