نمایش «کِچی...؟» به کارگردانی مهدی ماهان در شهر «پراگ» اجرا می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: کارگردان و نویسنده این نمایش د، درباره اجرای این نمایش گفت: 16 شهریور ماه قرار است، نمایش «کچی...؟» در شهر پراگ چک در جشنواره تئاتر «آرت سی،‌ فارت سی» اجرا شود و گروه نمایش ما تنها گروهی است که از آسیا در این جشنواره حاضر است.

او افزود: تمام بازیگران در این نمایش روی طناب بازی می‌کنند و طراحی صحنه به گونه‌ای است که 50 طناب آویزان است و به مرور تا پایان صحنه نمایش، افراد وارد قبرهایی می‌شوند که در کف صحنه کنده شده است‌.

این کارگردان ادامه داد: در واقع در این نمایش، انسان‌ها در فضایی ناشناخته تلاش می‌کنند که به ابزار روزمره‌شان برسند،‌ اتفاقی که در جامعه هم به همین صورت است.ما از طناب زندگی‌مان بالا می‌رویم تا بدست آوریم.

ماهان همچنین اضافه کرد: این نمایش کاملا به صورت خصوصی ساخته شده و به صورت شخصی هم در این جشنواره شرکت می‌کند. گروه نمایش ما از هیچ حمایتی برخوردار نبوده است و همه امور خصوصی پیش رفته است.

مهدی ماهان (نویسنده و کارگردان)، الکساندر کوانجی،‌ حامی علیزاده‌، محمد امین فرج خواه‌، زهرا عابدی‌فر‌، محدثه طلایی‌، رضا جعفری،‌ سمیه حیدری و امیر نیشابوری بازیگران این نمایش هستند.