سعيد محبی به عنوان دبير چهاردهمين جشن كانون ملي منتقدان تئاتر مشخص و معرفی شد.

پایگاه خبری تئاتر: مهدي نصيری رئيس كانون ملی منتقدان تئاتر با اعلام این خبر گفت: طي جلسه ای که اعضاي كانون ملی منتقدان تئاتر با حسين طاهري مدير كل محترم هنرهاي نمايشي داشتند درباره اصلي ترين فعاليت های این كانون بحث و گفتگو کردند.

وی در ادامه افزود: حسین طاهری ديد مثبتی به برنامه هاي كانون دارد از همين جهت تمام برنامه هاي پيشنهادي کانون ملی منتقدان تئاتر را پذيرفت.

نصیری به سر فصل كلي جشن كانون منتقدان تئاتر اشاره کرد و گفت: دبيري جشن چهاردهم این كانون به «سعيد محبی» واگذار شد و برنامه هاي اجرايي برگزاری جشن کانون منتقدان از چندي پیش آغاز شده است و قرار است جشن كانون منتقدان تئاتر در مردادماه برگزار شود و تاريخ دقيق آن در آينده نزديک اعلام مي شود.

رئيس كانون منتقدان تئاتر در ادامه به نحوه انتخاب برگزيدگان اشاره كرد و گفت:در جشن امسال به برگزيدگان دوازده رشته بعد از راي گيري از تمام اعضاي كانون، تنديس و ديپلم افتخار اهدا مي‌شود. انتخاب ها از نمايش هايي صورت مي گيرد كه در سال 92 به روي صحنه رفته اند.

مهدی نصیری در پایان به روند انتخاب عضو پيشنهادي پرداخت و گفت: امسال هم مانند سال گذشته دو نفر از برجستگان هنر و ادب كشور به عنوان اعضاي افتخاري انتخاب و در مراسم جشن كانون معرفي مي شوند كه انتخاب اين افراد در حال بررسي است.