نمایش «الاویاتان» نوشته و کارگردانی محمد میرعلی اکبری که داستان پلیسی وظیفه شناس را به تصویر می کشد که در آستانه مرگ نیز به دنبال حل پرونده یک قتل است از 27 اردیبهشت ماه اجرای عمومی خود را در خانه نمایش «آو» آغاز کرده است.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «الاویاتان» نوشته و کارگردانی محمد میرعلی اکبری که از 27 اردیبهشت اجرای عمومی خود را در خانه نمایش «آو» آغاز کرده است جمعه دوم خرداد ماه مهمان اهالی رسانه خواهد بود.

 
این اثر نمایشی شباهت‌هایی به ژانر فیلم‌های پلیسی نوآر دارد و برگرفته از کتاب «لویتان» اثر توماس هابز فیلسوف مشهور انگلیسی است. این اثر نمایشی به شکلی مینیمال و با کمترین امکانات صحنه اجرا می شود.
 
«الاویاتان» داستان زندگی پلیسی را روایت می کند که گرفتار نوعی سرطان است و به زودی خواهد مرد با این حال حاضر نیست از تلاش دست بردارد و شغل خود را رها کند. وی درگیر پرونده یک قتل زنجیره ای می شود که قاتل آن از پیچیدگی های روحی و روانی خاصی برخوردار است و به خاطر هوش خاصی که دارد از دست پلیس به راحتی می گریزد.
 
 
مجید آقا کریمی، مجید آهنگران، مریم الهامیان، گیلدا حمیدی، میلاد فیضی، حسین کشفی اصل، حسام کلانتری، محمدرضا مالکی و محمد صادق ملکی بازیگران این اثر نمایشی هستند. همچنین علیرضا فراهانی تهیه کنندگی، احسان فلاحت‌پیشه مشاور کارگردان، مازیار تهرانی طراحی پوستر و نیما مطلق مدیریت صحنه این نمایش را برعهده دارند.

«الاویاتان» از 27 اردیبهشت تا 23 خرداد ساعت 18:30 در خانه نمایش «آوا» به نشانی میدان فاطمی، ابتدای بزرگراه شهید گمنام، خیابان جهانمهر بر صحنه است. میرعلی اکبری کارگردانی نمایشهای «آگاممنونیزم»، «آرتیگوشه» و «هملت ماشین» را در کارنامه دارد.