گیلیان آرمسترانگ که فیلم قبلی «زنان کوچک» را ساخته است، گرتا گرویگ را برای ساخت فیلم جدیدی از این داستان، تحسین کرد.

پایگاه خبری تئاتر: گیلیان آرمسترانگ کارگردان استرالیایی از برداشت جدیدی که گرتا گرویک از رمان مشهور لوییزا می آلکوت انجام داده تمجید کرد.

این فیلم که قرار است روز کریسمس اکران شود اکنون با امتیاز ۹۷ درصد در سایت راتن تومیتوز جای دارد و یکی از امیدداران بزرگ اسکار هم هست.

گیلیان آرمسترانگ سال ۱۹۹۴ به نگاهی مدرن به داستان آلکوت پرداخته بود و در حالی که در طی سال‌ها اقتباس‌های متعددی از این رمان محبوب انجام شده، فیلمش را با بازی وایونا رایدر، سوزان ساراندون و کریستین بیل ساخت و سه نامزدی اسکار را کسب کرد. آن فیلم نیز گرچه سایت راتن تومیتوز آن زمان موجود نبود اما با نقدهای امروزی، امتیاز ۹۲ درصدی را در این سایت دارد.

این کارگردان استرلیایی با دیدن نسخه‌ای که گرویک ساخته است در توییتر از او تمجید کرد و گفت عاشق این فیلم شده است.  وی نوشت: عاشقش شدم. خیلی متفاوت بود. شجاعتت را تحسین می‌کنم. گروه بازیگران عالی بودند.

وی در عین حال تاکید کرد از دیدن فیلم ناامید نشده و این فیلم را برداشتی برای نسل جدید خواند.

نسخه جدید این فیلم با بازی مریل استریپ، سورشا رونان، اما واتسون، تیموتی شالامی، فلورنس پیو، لورا درن، جیمز نورتون، لویی گارل، باب ادنکیرک و کریس کوپر ساخته شده است.

«زنان کوچک» ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ توسط سونی پیکچرز منتشر خواهد شد. این فیلم تا کنون برای تیم بازیگری و کارگردانی بسیار ستایش شده است.

گرویگ برای فیلم «لیدی برد» نامزدی بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه سال ۲۰۱۷ را کسب کرده است.