حمید نعمت‌الله، کارگردان «قاتل و وحشی» با بیان این‌که فیلم هم‌اکنون در مرحله مونتاژ متوقف است، تاکید کرد به دلیل کمبود سرمایه و پول، این فیلم به جشنواره فجر نخواهد رسید.

پایگاه خبری تئاتر: روز گذشته و به دنبال قرار نگرفتن نام فیلم «قاتل و وحشیِ» حمید نعمت‌الله در جمع فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره فجر، دبیرخانه این رویداد ملی سینمای ایران، بلافاصله با انتشار سه نامه از بررسی نشدن این فیلم در هیات انتخاب به علت مشکلات مالکیتی آن خبر داد و اعلام کرد در صورت حل این مشکلات، هیات انتخاب مجددا این فیلم را بررسی می‌کند. حمید نعمت‌الله اما اعلام کرد با وجود بیانیه دبیرخانه جشنواره، «قاتل و وحشی» قطعا به جشنواره فجر نمی‌رسد.

کارگردان «قاتل و وحشی» در این مورد گفت: «طی مدتی که فیلم «قاتل و وحشی» دچار مشکلات مالی بود، تمام عوامل فیلم با سخاوت به ما تخفیف دادند و حتی حاضر شدند زمان اضافی فعالیت‌شان را بدون گرفتن پول در  کنار این پروژه باشند. اما آقای نادران که به پروژه اضافه شد و قرار بود کمبود بودجه این فیلم را تامین کنند، تعهداتش را انجام ندادند و فیلم هم‌اکنون در مرحله مونتاژ متوقف است و وقتی پول نیست طبیعتا کار هم جلو نمی‌رود.»

حمید نعمت‌الله با اعلام اینکه صادق رنج‌کشان در مدتی که در کنار فیلم بود، تمام تعهداتش را انجام داد گفت: «ما از همکاری با آقای رنج‌کشان راضی بودیم و ایشان هم بدقولی در تامین هزینه‌ها نداشت اما پیش‌تولید و تولید فیلم ما طولانی و هزینه‌ها افزایش یافت به همین دلیل به دنبال اضافه کردن سرمایه‌گذار جدید رفتیم اما ورود آقای نادران وضعیت این پروژه را بدخیم کرد. ایشان حتی شرط کرد که اسمش به عنوان تهیه‌کننده بیاید اما در مقابل به تعهداتش برای تامین سرمایه عمل نکرد.»

این کارگردان در پایان با اعلام این‌که قطعا «قاتل و وحشی» به جشنواره فجر نمی‌رسد گفت: «این فیلم با سختی و مرارت و خون جگر زیادی ساخته شد و اثری است که با افتخار می‌شود آن را در معرض تماشای مخاطب قرار داد. امیدواریم مشکلات این فیلم حل بشود تا بتوانیم «قاتل و وحشی» را با کیفیت مدنظرمان برای مخاطبان آماده کنیم.»



نویسنده: خبرآنلاین